تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.
درپی حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز؛

احمدی‌نژاد: غفلت نهاد‌های امنیتی در به وجود آمدن این فاجعه نابخشودنی است

در پی وقوع حادثه تروريستی در اهواز و كشته و زخمی شدن شماری از هموطنان بيگناه، دكتر احمدی نژاد در اطلاعيه ای، اين اقدام ضد بشری را محكوم كرد و شهادت شماری از مردم در فاجعه امروز اهواز را به ملت ايران و بازماندگان آنان تسليت گفت.

کد خبر: ۱۰۳۴۲
۱۰:۴۲ - ۰۱ مهر ۱۳۹۷
دیدارنیوز - متن اين پيام به شرح زير است:

بِسم الله الرحمن الرحيم

همزمان با ايام سوگواری مردم ايران در عزاي شهادت مظلومانه سرور و سالار شهيدان و ياران با وفايش، دست پليد شيطان و دشمنان ملت ايران از آستين عده ای از خدا بی خبر بيرون آمد و شماری از مردم بی دفاع و سربازان بيگناه و مدافع استقلال، امنيت و آرامش وطن را به خاك و خون كشيد.

اين اقدام، از سوی هركس و با هرانگيزه ای انجام شده باشد، يك عمل ضد انسانی و جنايتكارانه است و هيچ كس و با هيچ توجيهی نمی تواند از آن دفاع نمايد.

كساني كه به دنبال در هم شكستن اراده، همبستگي و عظمت ملت و رو در رو قرار دادن آنان هستند، بدانند كه آب در هاون می كوبند و ملت بزرگ ايران و بخصوص مردم خوزستان و به طور اخص مردم عرب اين استان با هوشمندی، ايمان و همدلی، توطئه ها را خنثی كرده و اين دوران را با سرفرازی پشت سر خواهند گذاشت.

غفلت غيرمسئولانه دستگاه ها و نهادهای اطلاعاتی و امنيتی در شناسايی و پيگيری به هنگام عوامل بوجود آورنده اين فاجعه نابخشودنی است و مسئولان ذيربط بايد در قبال كوتاهی های خود پاسخگو باشند.

اين شهادت ها را به مردم عزيز اهواز و خوزستان و عموم ملت ايران تسليت می گويم و از خداوند منان برای آنان صبر و اجر و پيروزی و غلبه بر مشكلات مسألت می كنم.

خادم ملت

محمود احمدی نژاد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی