فصل گندیدن من، فصل جون‌سختی ما!
افاضات اضافه

فصل گندیدن من، فصل جون‌سختی ما!

در هفته ای که گذشت اتفاقات و اخبار متفاوتی در کشور منتشر شد اما بی‌شک به سمت پایان هفته رخدادی تلخ، کام همه از جمله عوام‌الملک را زهر کرد.
در پی حادثه مرگبار تروریستی در کرمان

سینما‌ و تئاتر کشور تعطیل شد

در پی حادثه تلخ و تاسف‌بار حمله تروریستی در کرمان، فردا پنجشنبه ۱۴ دی ماه تمامی سینما‌ها تعطیل و نمایش‌های تئاتر روی صحنه نخواهند رفت.
ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی اعلام کرد

روحانیون در مساجد را باز کنند/ به گردشگر خارجی گفتند نجس!/ ساندویچ خوردم، نه چلوکباب

عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه در سفرها ساندویچ و نوشابه می‌خورد نه چلوکباب، گفت: روحانیون بزرگترین خدمتی که می‌توانند به ما کنند این است که در مساجد را باز کنند. مساله من این است که در مسجد را باز کنند تا مردم از سرویس بهداشتی استفاده کنند و نماز بخوانند. گردشگر خارجی می‌آید و سرویس بهداشتی ندارد.

«شرح خطبه حضرت زهرا» به چاپ هجدهم رسید

کتاب «شرح خطبه حضرت زهرا (ع)» اثر آیت الله سید عزالدین حسینی زنجانی و به کوشش سید محمد حسینی زنجانی در ۷۰۴ صفحه به همت مؤسسه بوستان کتاب به چاپ هجدهم رسید.
نتیجه مطالعه‌ای بزرگ نشان داد

این عفونت خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

طبق مطالعه اخیر دانشگاه مک‌گیل در کانادا، یک باکتری رایج در معده که در دوسوم جمعیت جهان یافت می‌شود، می‌تواند با افزایش خطر ابتلا به بیماری آلزایمر مرتبط باشد.

«عرق یونجه» آماده نمایش شد

فیلم کوتاه «عرق یونجه» به نویسندگی و کارگردانی مهیار قزل سوفلو، پس از اتمام فیلم‌برداری در دهستان جاسب دلیجان آماده نمایش و پخش جهانی شد.