ستاره اسکندری، بازیگر سینما و تلویزیون مطرح کرد

ناامنی در سیستان و بلوچستان کاملا غلط است/ لطافت هنر بر خشونت و نگاه محدود غلبه می‌کند

ستاره اسکندری، بازیگر سینما و تلویزیون با بیان اینکه آنچه رسانه‌ها و فیلم‌ها از ناامنی در سیستان و بلوچستان نشان می‌دهند کاملا غلط است، با اشاره به فیلم سینمایی «خورشید آن ماه» می‌گوید: آنچه که من در سیستان و بلوچستان دیدم مهربانی و نجابت مطلق مردم بود و اگر پدیده‌هایی چون سوخت‌بری در آن منطقه وجود دارد حاصل سیاست‌های ناکارآمد و بی‌کفایتی دیگران است که موجبات فقر مادی و حتی فرهنگی را فراهم کرده‌اند.

شهلا لاهیجی درگذشت

شهلا لاهیجی نویسنده، مترجم، نخستین ناشر زن ایرانی و مدیر مسئول انتشارات روشنگران و مطالعات زنان درگذشت.
مراحل فنی فیلم «آسمان غرب» ادامه دارد

میلاد کی‌مرام در نقش شهید شیرودی

همزمان با پایان فیلمبرداری فیلم‌سینمایی «آسمان غرب» به نویسندگی و کارگردانی محمد عسگری، اولین عکس از میلاد کی‌مرام ایفاگر نقش شهید شیرودی رونمایی شد.
تهیه‌کننده فیلم سینمایی «دِرب» مطرح کرد

نارضایتی سینماگران از وضعیت اکران

رضا محقق، تهیه‌کننده فیلم سینمایی «دِرب» با اشاره به اینکه اکثر سینماگران از وضعیت اکران رضایت ندارند، می‌گوید اکران آنلاین فرصتی برای دیده شدن فیلم‌های هنری است.
آشنایی با مبانی فقهی مرجع عالیقدر اسدالله بیات زنجانی

در این شرایط قاضی برای طلاق زن نیاز به حضور شوهر ندارد

زمانی که قاضی به هر دلیلی یقین پیدا کند که زندگی برای زوجه دارای عسر و حرج است، می‌تواند حکم به طلاق را که تنها راه حل ممکن است صادر کند و به دلیل وجود کراهت زوجه (به هر دلیلی) کسب رضایت زوج برای اصل طلاق لازم نیست.

بازگشت رضویان با «معرکه» +ویدیو

جواد رضویان، بازیگر کشورمان قرار است با یک برنامه تلویزیونی به نام «معرکه» به شبکه سه سیما برگردد. معرکه برنامه‌ای در حوزه مسابقه و سرگرمی است.

از امشب «پرستاران» را تماشا کنید

سریال «پرستاران» با نام اصلی Nurses سریالی درام و محصول کشور کاناداست که از امروز شنبه شانزدهم دی‌ماه، هر شب ساعت ۲۱:۳۰ روانه آنتن شبکه دو سیما خواهد شد.