مهسا قریشی، فرزند بیتا فرهی خبر داد

تصویر بیتا فرهی از مزارش برداشته شد؛ در انتظار پاسخ قانع‌کننده

پس از برداشته شدن بخشی از کتیبه سنگ مزار بیتا فرهی، مهسا قریشی فرزند او می‌گوید که از این اتفاق شگفت زده شده و اگر این کتیبه مشکلی داشت چرا قبل از برداشته شدن، به خانواده او اطلاع نداده‌اند.

وزیر ارشاد: «معین» می‌تواند به ایران بازگردد/ یک حقوقدان: ۲۸ سال حبس در انتظار اوست!

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر ارشاد دولت سیزدهم اعلام کرد که بازگشت «معین» خواننده ایرانی به کشور بلامانع است، اما یک حقوقدان به این موضوع واکنش نشان داد و نوشت: از نظر قوانین ایران، هیچ‌یک از اتباع ایران را نمی‌توان ممنوع الورود کرد، اما دستگیری شخص در فرودگاه یا ممنوع الخروجی بعدی و یا ممنوع الکاری و ...، ربطی به ورود آزاد ندارد. حداقل مواد ۵۰۰، ۵۰۸، ۶۱۰، ۶۳۹ و ۷۴۵ مجموعا به میزان ۲۸ سال حبس در انتظار این هنرمند خواهد بود.
آمدن ایرانی‌ها به داخل با مشکلاتی همراه بوده است

ضرغامی: قرار است در‌ها به روی ایرانیان باز شود

عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در حاشیه جلسه دولت در جمع خبرنگاران گفت: قرار است در‌ها به روی ایرانیان باز شود تا میلیون‌ها ایرانی با امنیت و به راحتی وارد کشور شوند.

«شکوه ایران باستان» در شهر ممنوعه

نمایشگاه «شکوه ایران باستان» روز پنج شنبه ۲۱ دی ماه ۱۴۰۲ با حضور مقامات عالی میراث‌فرهنگی دو کشور ایران و چین در کاخ‌موزه پکن «شهرممنوعه» گشایش می‌یاید و تا ۲۱ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.
مطالعات جهانی نشان می‌دهد عواملی چون دما و کیفیت هوا بر انتخاب مقصد گردشگران اثرگذارند

آسمان آلوده گردشگری

روزنامه پیام ما در گزارشی با عنوان «آسمان آلوده گردشگری» به نقل از مدیر گروه گردشگری و میراث فرهنگی مرکز پژوهش‌های مجلس نوشت: آلودگی هوا قطعا اثر سوء دارد و به‌عنوان ضدجاذبه در حوزه گردشگری خود را نشان می‌دهد، اما ما نه‌تن‌ها آماری درباره گردشگران خارجی به‌صورت دقیق در دسترس نداریم بلکه امکان نیازسنجی یا تغییر رضایت آن‌ها از سفر یا تاثیر آلودگی هوا یا تبلیغات روی سفرشان را هم نداریم که بدانیم عامل محرک و مخرب در سفرشان چیست؟
کشمکش پلت‌فرم‌ها و صدا‌و‌سیما ادامه دارد
شبکه‌های نمایش خانگی؛ تعطیلی یا تنظیم‌گری؟

کشمکش پلت‌فرم‌ها و صدا‌و‌سیما ادامه دارد

در نشست معاونت مطبوعاتی با موضوع «شبکه‌های نمایش خانگی: تعطیلی یا تنظیم‌گری؟»، به تهدیدهایی که متوجه شبکه نمایش خانگی است و همچنین اهرم‌های تنظیم‌گری پرداخته شد.
از الگوی تغذیه تا ورزش و دوری از سیگار

۵ نکته برای داشتن عمر طولانی‌تر

برای داشتن عمر طولانی چه راه‌هایی وجود دارد؟ گفته می‌شود الگوی تغذیه تاثیر بسیاری بر سلامتی دارد و رژیم غذایی سرشار از گیاهان با سلامتی و طول عمر مرتبط است. در ادامه ۵ نکته برای داشتن عمر طولانی‌تر را بخوانید.