بازگشت «دارکوب‌ها»‌ به صحنه

کنسرت گروه تلفیقی «دارکوب» پس از چند سال دوری از صحنه قرار است در تاریخ ۵ اسفند ماه سال جاری طی دو سانس در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران به روی صحنه برود.
با منوچهر فقط در یک فیلم کار مشترک دوبله داشتیم/ صدای خوب، از پدر به ما ارث رسید
گفت‌وگو با فریدون اسماعیلی در برنامه «مهمان من»:

با منوچهر فقط در یک فیلم کار مشترک دوبله داشتیم/ صدای خوب، از پدر به ما ارث رسید

در تازه‌ترین برنامه «مهمان من»، احمد طبعی مجری و تهیه‌کننده برنامه، از فریدون اسماعیلی هنرمند پیش‌کسوت دعوت کرده تا ساعتی را در استودیو دیدارنیوز به گفت‌وگویی تماشایی بنشینند.

بازگشت غفوریان به تلویزیون

مهران غفوریان که این روز‌ها هم در نمایش‌خانگی و هم در سینما نقش‌های جدی و بعضا کمدی از خود به جای می‌گذارد بعد از مدت‌ها با یک برنامه تلویزیونی برمی‌گردد.
انگار سناریویی تازه شکل گرفته که تنها عده‌ای خاص از آن باخبرند

شوکران خالص‌سازی

مراسم پرحاشیه جشنواره فیلم فجر امسال با واکنش‌های فراوانی همراه بوده است؛ روزنامه سازندگی در مطلبی با عنوان «شوکران خالص‌سازی» به عدم تشویق بهروز افخمی، کارگردان فیلم صبح اعدام در این مراسم اشاره کرده است.
تصویری جالب از یاسمین مقبلی، فضانورد ایرانی-آمریکایی ناسا

قورمه‌سبزی «فضایی» شد!

قرمه‌سبزی، غذای محبوب ایرانی‌ها سر از فضا در آورد و یاسمین مقبلی آن را برای خدمه ای‌ایکس‌پی ۷۰ در ایستگاه فضایی بین‌المللی بار گذاشت.

«هاوایی»؛ روایتی از مهاجرت کورکورانه

بهمن گودرزی، کارگردان فیلم سینمایی «هاوایی» درباره پرداختن به موضوع مهاجرت در قالب یک فیلم کمدی گفت: مهاجرت پدیده‌ای است که همواره وجود داشته، اما دو نوع مهاجرت وجود دارد. یک نوع از آن اینگونه است که فرد مهاجرت را پلی برای پیشرفت می‌بیند و آگاهانه انتخاب می‌کند و از کشور می‌رود که این نوع مهاجرت هیچ ارتباطی به حکومت‌ها ندارد و همیشه وجود داشته، اما جنس مهاجرتی که در فیلم «هاوایی» مشاهده می‌کنید یک مهاجرت کورکورانه است و من به دنبال نشان دادن این نوع بودم.

پایان نقشه‌برداری غار تاریخی بنوو

زینل آتشبار، سرپرست تیم نقشه‌برداری غار بنوو (Bonwo) لارستان درباره نقشه‌برداری از این غار گفت: نقشه برداری از غار باستانی بنوو با هدف معرفی و آشنایی هرچه بیشتر گردشگران با منطقه عمادشهر (لارستان) و ویژگی‌ها و قسمت‌های مختلف غار انجام شده است.