سیم‌کارت بافیلتر برای مردم ایران، بدون فیلتر برای خارجی‌ها

ضرغامی: برای مقام گردشگری جهانی سیم‌کارت بدون فیلتر جور کردیم!

باوجود انتقاد‌های فراوان از عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دولت سیزدهم بابت پیشنهاد جنجالی ارایه سیم‌کارت بدون فیلتر به خارجی‌ها (در حالی که برای مردم ایران فیلتر است)، او بار دیگر این موضوع را تکرار کرد و گفت که برای زوراب، بالاترین مقام گردشگری جهانی سیم‌کارت بدون فیلتر جور کردیم!
وزیر ارشاد اعلام کرد

برخورد با تبلیغ فیلم‌های سینمایی در شبکه‌های ماهواره‌ای

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره تبلیغ فیلم‌های سینمایی داخلی در شبکه‌های ماهواره‌ای گفت: حتما باید با این موضوع برخورد شود، استفاده از ماهواره‌های خارجی برای این کار توجیهی ندارد.

پردیس افکاری به سرطان مبتلا شد

الهام پاوه نژاد، بازیگر سینمای ایران اعلام کرد که پردیس افکاری، بازیگر به بیماری سرطان مبتلا شده و در بیمارستانی دورافتاده درگیر درمان سرطان است.

«جومونگ ۳» نوروز در تلویزیون

مدیر واحد دوبلاژ سیما با اعلام تدارک دوبله فیلم و سریال‌های نوروزی از دوبله فصل سوم «جومونگ» با عنوان «جا میونگ گو» برای نوروز خبر داد.
آخرالزمان از نگاه متخصص آمریکایی

هوش مصنوعی می‌تواند بشریت را نابود کند!

«الیزر یودکوفسکی» دانشمند آمریکایی متخصص در حوزه هوش مصنوعی که پیش‌تر نیز سناریو‌های ترسناکی را درباره این حوزه مطرح کرده بود، حالا پیش‌بینی کرده که هوش مصنوعی می‌تواند طی دو سال آینده بشریت را به فنا ببرد.
در صورت یافتن آن ..

با «زمین دوم» چه کنیم؟

پژوهشگر‌ها به‌صورت پیوسته در جست‌وجوی زمین بعدی هستند، اما احتمال یافتن سیاره‌ای شبیه خانه‌مان چقدر است و اگر آن را یافتیم، گام بعدی چه خواهد بود؟
مدیرکل اداره نظارت برنمایش فیلم سازمان سینمایی پاسخ داد

چند فیلم در نوروز اکران می‌شوند؟

روح الله سهرابی، مدیرکل اداره نظارت برنمایش فیلم سازمان سینمایی درباره اکران فیلم‌ها در نوروز گفت: ۸ سرگروه سینمایی امکان تغییر فیلم خود را دارند و با توجه به شرایط اکران و ملاحظات مختلف، بین ۶ تا ۸ فیلم به روی پرده خواهند رفت تا ضمن رعایت تنوع در سبد اکران، فیلم‌ها موجب لطمه به یکدیگر نشوند.

«اوپنهایمر» جوایز بفتا را درو کرد

فیلم سینمایی «اوپنهایمر» ساخته کریستوفر نولان موفق به کسب ۷ جایزه از جمله بهترین فیلم و کارگردانی از جوایز آکادمی فیلم بریتانیا (بفتا) شد.