نماینده وزارت توسعه اقتصادی روسیه در ایران توضیح داد

لغو ویزای گروهی روسیه و ایران به کجا رسید؟

یاکوب بلکین، نماینده وزارت توسعه اقتصادی روسیه در ایران هر گونه مشکل در اجرای لغو ویزای سفر‌های گروهی بین ایران و روسیه را رد کرد و گفت: در ابتدای تنظیم مکانیزم تبادل گردشگران گروهی بدون ویزا، مشکلات ریز پیش آمد، از جمله اینکه پلیس مهاجرت در ایران و روسیه از این مکانیزم مطلع نبود. پس از برگزاری چند جلسه با نمایندگان پلیس مهاجرت، وزارت گردشگری ایران و کانون جهانگردی و اتومبیلرانی (نهاد هماهنگ‌کننده سفر‌های گروهی بدون ویزا بین دو کشور) این مشکل حل شد.
احتمالا قدیمی‌ترین ماده آرایشی لب کشف‌ شد

رژ لب ۳۷۰۰ ساله ایرانی!

رژ لب ماقبل تاریخ کشف‌شده در ایران با وجود قدمت تقریبی چهار هزار ساله، شباهت بالایی به لوازم آرایشی معاصر دارد.
آندرا ادیولف، ناشر مجارستان مطرح کرد

ادبیات فارسی در مجارستان خیلی محبوب است

آندرا ادیولف، ناشر مجارستانی می‌گوید: ادبیات فارسی در مجارستان خیلی محبوب است و طرفداران زیادی دارد. در این میان معتقد هستم که پرسپولیس و تخت جمشید از مهمترین جاذبه‌های ایران است.

تنور داغ کنسرت‌ها در زمستان

این روزها در پایتخت برف و باران در جریان است، اما تنور کنسرت‌های زمستانی داغ داغ است و بیش از ۴۰ کنسرت در ۶ سالن تهران برگزار می‌شود.
چرایی غیبت و چگونگی ظهور -"نقش موعود از منظری دیگر! برای ظهورش دعا کنیم! -بعد از نفی یا اثبات؛ چه؟(قسمت دوم)

"مهدی"، سیمرغ مردم و جامعه ایی است که سی مرغ شده باشند!

در این جامعه منفعل ومعتاد به مخدر خرافه و ... (همانگونه که در احادیث آمده) اگر تکفیرش نکنند و به قتلش نرسانند؛ حتماً بی محاکمه به حصرش می‌کشند!
یکی از جاذبه‌ها برای سفرم به ایران مستندی بود که درباره مردم زاهدان دیده بودم

نظر اینفلوئنسر چینی پس از سفر به ایران؛ «تمام اطلاعات نادرست بود»

Zhao Weihong، گردشگر و اینفلوئنسر چینی که چندی پیش به ایران سفر کرده بود، گفت: «در بیشتر موارد اطلاعاتی که درباره ایران در اینترنت منتشر شده، نادرست است. حتی برخی از افراد در اینترنت و شبکه‌های اجتماعی، ایران را نادرست معرفی می‌کنند. می‌گویند در ایران جنگ است و از این رو اصلا دید مناسبی درخصوص ایران در فضای مجازی چین وجود ندارد. ما بعد از سفر به ایران متوجه شدیم که تمام این اطلاعات نادرست است و با واقعیت دیگری درخصوص ایران روبه رو شدیم.»
حضور روزبه بمانی و علیرضا عصار در برج میلاد

کنسرتی که تماشاچیان را غافلگیر کرد

کنسرت شب گذشته (پنجم اسفندماه) گروه «دارکوب» در برج میلاد در حالی برگزار شد که سه خواننده روی صحنه حضور داشتند و حضور روزبه بمانی و علیرضا عصار مخاطبان را غافلگیر کرد.