درخشش طرح‌ها و رنگ‌های فرش نفیس آفرینش در بهشت فرش‌های دستباف ایران
گزارش ویژه دیدارنیوز از بزرگترین نمایشگاه فرش و تابلو فرش دستباف ایران در کرمان

درخشش طرح‌ها و رنگ‌های فرش نفیس آفرینش در بهشت فرش‌های دستباف ایران

در ادامه حضور شرکت‌های مختلف هلدینگ آفرینش در نمایشگاه‌های مختلف، شرکت فرش نفیس آفرینش در نهمین نمایشگاه سراسری فرش و تابلو فرش دستباف ایران در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی جنوب شرق کرمان حضور داشت.

اکران «ضد» در لبنان

فیلم سینمایی «ضد» به کارگردانی امیرعباس ربیعی، که محصول سازمان سینمایی سوره است، از ۲۲ فوریه (۳ اسفند) اکران خود را در کشور لبنان آغاز کرد.
بهزادی، مدیر مسئول روزنامه اعتماد اعلام کرد

نمایشگاه مطبوعات خروجی مطلوبی ندارد

بهروز بهزادی، مدیر مسئول روزنامه اعتماد درباره نمایشگاه مطبوعات گفت: چه در گذشته و چه آن زمان که نمایشگاه چند دوره تعطیل بود به دلایلی هم تعطیل بود، خروجی مطلوبی نداشت. به نظرم نمایشگاه مطبوعات نمی‌تواند کار چندانی از پیش برد. در واقع نمایشگاه اگر شغل پیشرفته‌ای بود و از نظر اقتصادی دارای درآمدزایی بود و وضعیت مطلوبی داشت، می‌توانست حرف‌هایش را بزند.

«جانور» در جشنواره‌های آمریکایی و هندی

فیلم کوتاه «جانور» به کارگردانی محمدرضا یاری‌کیا منتخب سیزدهمین دوره جشنواره media fright fest شد. این فیلم در بخش فیلم‌های ترسناک با شش فیلم دیگر در سالن سینمای تاون هاوس نمایش داده شده و به رقابت می‌پردازد.
یک فعال گردشگری در استان فارس خبر داد

تخریب و تعرض برای یافتن گنج!

یک فعال گردشگری در استان فارس از تخریب و تعرض به چهارتاقی ساسانی از سوی جویندگان گنج خبر داد. این چهارتاقی از سال ۱۳۹۱ در فهرست میراث ملی ایران ثبت شده است.