تیتر امروز

آقای علیرضا! تا آخر می‌مانی؟
افاضات اضافه

آقای علیرضا! تا آخر می‌مانی؟

عوام الملک در هفته‌ای که گذشت همه اتفاقات کشور و خارج از آن را زیر ذره‌بین برده و درباره جدل بین خواص‌البلد تهران نوشته: نرجس از عملکرد علیرضا انتقاد کرد و باعث شد طرفداران علیرضا ناراحت بشوند....
ظریف: روند انتخاب اعضای دولت به صورت شفاف صورت می‌گیرد/ باقری: دنبال توافق جدیدی نیستیم، هدفمان احیای برجام است
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

ظریف: روند انتخاب اعضای دولت به صورت شفاف صورت می‌گیرد/ باقری: دنبال توافق جدیدی نیستیم، هدفمان احیای برجام است

این دوازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
گزارش ویژه دیدارنیوز از بزرگترین نمایشگاه فرش و تابلو فرش دستباف ایران در کرمان

درخشش طرح‌ها و رنگ‌های فرش نفیس آفرینش در بهشت فرش‌های دستباف ایران

در ادامه حضور شرکت‌های مختلف هلدینگ آفرینش در نمایشگاه‌های مختلف، شرکت فرش نفیس آفرینش در نهمین نمایشگاه سراسری فرش و تابلو فرش دستباف ایران در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی جنوب شرق کرمان حضور داشت.

کد خبر: ۱۶۱۷۹۱
۱۶:۰۷ - ۰۵ اسفند ۱۴۰۲

درخشش طرح‌ها و رنگ‌های فرش نفیس آفرینش در بهشت فرش‌های دستباف ایران

دیدارنیوزـ زهرا سالاری نژاد: در ادامه حضور شرکت‌های مختلف هلدینگ آفرینش در نمایشگاه‌های مختلف، شرکت فرش نفیس آفرینش از یکم تا چهارم اسفندماه در نهمین نمایشگاه سراسری فرش و تابلو فرش دستباف ایران در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی جنوب شرق در کرمان حضور داشت.

تنوع طرح‌های ارائه شده توسط شرکت فرش نفیس آفرینش نقطه مثبت و متمایز این شرکت در نمایشگاه بین‌المللی فرش دستباف کرمان بود.

تلفیق طرح‌های سنتی با مدرن، برگرفته از سلیقه نسل‌های مختلف باعث شد استقبال مردمی از غرفه فرش نفیس آفرینش قابل توجه باشد.

 

درخشش طرح‌ها و رنگ‌های فرش نفیس آفرینش در بهشت فرش‌های دستباف ایران

بازسازی طرح‌های قدیمی فرش توسط شرکت فرش نفیس آفرینش

مهندس عطاالله شفیعی‌پور مدیرعامل شرکت فرش نفیس آفرینش درباره حضور خود در این نمایشگاه گفت: هدف ما معرفی طرح‌های نو و ایده‌های مبتکرانه و احیای فرش دستباف کرمان است.

وی ادامه داد: نمایشگاه فرصتی مناسب برای برندسازی و جذب مشتریان دائمی است و جمع‌شدن تعداد زیادی از فعالان حوزه فرش کشور در یک نمایشگاه می‌تواند فرصتی مغتنم برای معرفی فرش‌های دستباف و تعامل و همکاری با دیگر تولیدکنندگان باشد.

مهندس شفیعی‌پور همچنین با اشاره به حضور مدیران حوزه گردشگری و فرش در این نمایشگاه ادامه داد: مشکلات و موانع قانونی پیرامون حوزه فرش را با مدیران اتاق بازرگانی و صنعت و معدن در میان گذاشتیم و تلاش کردیم زمینه را برای راه‌اندازی یک نمایشگاه دائمی فرش در کرمان آماده کنیم.

وی ارائه طرح‌های نوین، بازسازی طرح‌های قدیمی و معرفی مواد اولیه با کیفیت مرغوب را از جمله اقدامات انجام شده توسط فرش نفیس آفرینش عنوان کرد و افزود: کرمان باید به جایگاه اصلی خود در حوزه فرش بازگردد.

مدیرعامل شرکت فرش نفیس آفرینش تشکیل کمیته طراحان متخصص فرش را یکی از برنامه‌های آتی این شرکت عنوان کرد و گفت: در آینده نزدیک تلاش خواهیم کرد بزرگان حوزه طراحی فرش را برای همکاری با خود قانع کنیم.

نمایشگاه فرصتی مناسب برای تعامل با بزرگان حوزه فرش است
دکتر حسین مهرابی مدیر اجرایی دفتر هلدینگ آفرینش در کرمان با حضور در نمایشگاه سراسری فرش دستباف ایران از غرفه فرش نفیس آفرینش دیدن کرد.

وی حضور در نمایشگاه‌ها را باعث معرفی و شناخت بیشتر محصولات و برندسازی عنوان کرد و گفت: در این نمایشگاه جمع کثیری از فعالان حوزه فرش دور هم جمع شده‌اند و این مهم، فرصت مناسبی است تا بتوانیم با بزرگان این حوزه تعامل و تبادل تجربیات داشته باشیم.

مهرابی در ادامه از طرح‌های جدید شرکت فرش نفیس آفرینش، بازدید و از نزدیک در خصوص این طرح‌ها با طراحان شرکت صحبت کرد.

درخشش طرح‌ها و رنگ‌های فرش نفیس آفرینش در بهشت فرش‌های دستباف ایران

رئیس اتاق بازرگانی کرمان: در صورت احیای خانه اوشیدری می‌توان از این ظرفیت، برای نمایشگاه دائمی فرش در کرمان استفاده کرد

دکتر سید مهدی طبیب‌زاده رئیس اتاق بازرگانی استان کرمان نیز با حضور در غرفه فرش نفیس آفرینش به اهمیت راه‌اندازی یک نمایشگاه دائمی در استان کرمان اشاره کرد و گفت: می‌توان از ظرفیت خانه اوشیدری برای این مهم استفاده کرد.
وی گفت: برای احیای فرش دستباف کرمان نیازمند یک نمایشگاه دائمی فرش در کرمان هستیم.

درخشش طرح‌ها و رنگ‌های فرش نفیس آفرینش در بهشت فرش‌های دستباف ایران

بازاریابی حلقه مفقوده در سیکل تولید تا فروش فرش است

محمدرضا بهرامی نائب رییس اتاق بازرگانی کرمان و از فعالان اقتصادی و گردشگری کشور از غرفه نمایشگاه فرش نفیس آفرینش دیدن و از نزدیک با طرح‌ها و تولیدات این شرکت آشنا شد.

وی، تولیدات این شرکت را نفیس توصیف کرد و گفت: تمایز این فرش‌ها در طراحی جدید و منحصر به فرد این فرش‌هاست.

وی به اهمیت موضوع بازاریابی برای فروش تولیدات تاکید کرد و افزود: بازاریابی حرفه‌ای و تخصصی حلقه مفقوده سیکل تولید و فروش فرش در کشور است.

درخشش طرح‌ها و رنگ‌های فرش نفیس آفرینش در بهشت فرش‌های دستباف ایران

بهرامی در دیدار با طراح شرکت فرش نفیس آفرینش گفت: طراحی فرش نیازمند نظرسنجی عمومی از همه رده‌های سنی مختلف است تا بتوانیم بهترین طرح‌ها را ارائه دهیم و به طبع آن بازار خوبی برای فرش دستباف کرمان داشته و فرش کرمان را احیا کنیم.

رونمایی از طرح‌های تلفیقی شرکت فرش نفیس آفرینش در نمایشگاه سراسری فرش دستباف ایران

یکی از کار‌های نوین و متفاوت شرکت فرش نفیس آفرینش که در نمایشگاه فرش دستباف از آن رونمایی شد ارائه طرح‌های تلفیقی از سنت و کلاسیک است.

تلفیق طرح‌های سنتی و کلاسیک امتیاز این شرکت در نمایشگاه بود که تلاش کرد با جمع‌آوری و بروز‌رسانی طرح‌های قدیمی فرش، سنت و کلاسیک را با هم آشتی دهد.

این نوآوری در طرح‌ها موجب استقبال خوب متخصصان حوزه فرش از غرفه فرش نفیس آفرینش شد.

درخشش طرح‌ها و رنگ‌های فرش نفیس آفرینش در بهشت فرش‌های دستباف ایران

یکی از اقدامات موثر در نمایشگاه فرش دستباف ایران، دیدار با فعالان این حوزه و تعامل و تبادل اطلاعات و تجربیات بود.
حضور جمعی از دانشجویان رشته هنر و فرش در غرفه فرش نفیس آفرینش از دیگر برنامه‌های این شرکت بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی