بررسی پیامد‌های حصارکشی در فضای عمومی تهران

تئاترشهر در قفس؛ «این طرح باید متوقف شود»

حصارکشی در حریم تئاترشهر تهران با توجیهاتی نظیر حضور معتادان و اراذل و اوباش و نیز فعالیت دستفروش‌ها در حریم تئاترشهر خبرساز شده است.
صدور اولین نرخ‌نامه الکترونیکی گردشگری

سفر باز هم گران شد

روزنامه پیام ما با اشاره به گرانی دوباره سفر در ایران، نوشت: نرخ‌نامه گردشگری با افزایش ۳۰ درصدی هزینه‌های تأسیسات گردشگری برای اولین‌بار به‌صورت الکترونیک منتشر شد.
رئیس جامعه تورگردانان ایران می‌گوید گردشگری همانند مرغ است

گردشگری ایران در تصرفِ دلالان!

مصطفی شفیعی شکیب، رئیس جامعه تورگردانان ایران گفت: هرچند بک پکری در تمام دنیا عرف است و در ایران هم می‌تواند رونق یابد، اما ما نیازمند ساماندهی گردشگران ورودی هستیم تا فعالان این عرصه نیز از گردشگران وروی منتفع شوند چراکه این روز‌ها شاهد حضور فعال دلالان در حوزه گردشگری هستیم.

پرتاب هواپیمای فضایی مرموز X-37B +ویدیو

هواپیمای فضایی پنهان‌کار X-۳۷B که متعلق به ارتش ایالات متحده است، روز جمعه تازه‌ترین ماموریت مخفی خود را با پرواز برفراز موشک فالکون هوی آغاز کرد.
سرپرست کاوش‌های باستان‌شناسی خبر داد

نقش برجسته کنار صندل از بین رفته است

منصور سیدسجادی، سرپرست کاوش‌های باستان‌شناسی کُنارصندل می‌گوید: وضعیت سایت کنار صندل بسیار وخیم است و نقش برجسته کنار صندل، به طور کامل از بین رفته است.
روسیه اگر هم از اعراب حمایت کرده کار بدی نکرده
افاضات اضافه

روسیه اگر هم از اعراب حمایت کرده کار بدی نکرده

حضور شاخ‌های اینستاگرام در تلویزیون، حمایت روس‌ها از ادعای اعراب درباره جزایر ایرانی و وعده دکتر درباره کاهش تورم از جمله موضوعات جالبی‌‎ست که در هفته گذشته مورد توجه عوام الملک قرار گرفته است.