افزایش انتقادها از شهردار اصولگرای تهران

درخواست عبدی از شورای شهر برای برکناری زاکانی؛ «تهران را قربانی نکنید»

در روزهای اخیر انتقادها از علیرضا زاکانی، شهردار تهران به شدت افزایش یافته و درخواست‌ها برای برکناری او در یک کارزار ده‌ها هزار امضا گرفته است. با این حال، مهدی چمران، رئیس شورای شهر از او حمایت کرده اما خود او هم مورد انتقاد قرار گرفته است. عباس عبدی هم در این باره خطاب به اعضای شورای شهر نوشته: اگر استقلال دارید برای احترام به مردم تهران و برای آبروی شهرداری و شورا، در اولین فرصت شهردار را استیضاح و برکنار کنید.
پس از انتخابات دیگر دوران رقابت تمام شده و همه باید رفیق هم باشند

نمازی: در نظام‌های دموکراتیک جریان شکست‌خورده به نامزد پیروز تبریک می‌گوید/ مشکلات کشور زیاد است

علی‌محمد نمازی، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی با اشاره به اینکه پس از انتخابات، باید رقابت به رفاقت تبدیل شود، گفت: یکی از آداب و لوازم نظام‌های دموکراتیک در ایام انتخاباتی این است که جریان و نامزدی که در انتخابات شکست خورده است به جریان و نامزد پیروز تبریک گفته و برای او آرزوی موفقیت می‌کند.
توصیه جالب فعال اصولگرا به دولت پزشکیان درباره حامی دولت سیزدهم

مهاجری: حسین شریعتمداری را در وزارت اقتصاد بگذارید تا ایران شبیه نروژ و سوئیس شود

حمایت‌های عجیب و غریب حسین شریعتمداری از دولت سیزدهم صدای یک فعال سیاسی اصولگرا را هم درآورده است؛ در حالی که گرانی‌ اقلام اساسی، مسکن، خودرو و .. در دولت سیزدهم به شدت افزایش یافته و همچنان قطار پیشرفت قیمت‌ها با سرعت جلو می‌رود، اما برخی از آقایان چشم‌ها را بسته و فقط لب به تعریف و تمجید باز می‌کنند در حالی که مردم واقعیت را به خوبی می‌‍‌بینند.
دیدار رئیس بنیاد مستضعفان با رئیس‌جمهور منتخب

تاکید پزشکیان بر همکاری ارکان نظام برای بهبود وضعیت کشور

حسین دهقان، رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی صبح امروز پنجشنبه، با مسعود پزشکیان، رئیس جمهور منتخب کشورمان دیدار و گفتگو کرد. پزشکیان در این دیدار بر اهمیت هم‌افزایی و همکاری همه نهاد‌ها و ارکان نظام برای خدمت به مردم و بهبود وضعیت کشور تاکید کرد.
عباس عبدی نوشت

اگر شورای شهر برای تهرانی‌ها احترام قائل بود، باید «زاکانی» را عزل می‌کرد

عباس عبدی، تحلیل‌گر مسایل سیاسی و اجتماعی در واکنش به کمپین برکناری علیرضا زاکانی از شهرداری تهران نوشت: «اگر شورای شهر تهران برای تهرانی‌ها اندکی احترام قائل بود با آن رفتار وی در مناظرات و تبلیغات انتخاباتی باید بلافاصله او را عزل می‌کرد.»

تکذیب شایعات درباره مسوولیت بعدی «مخبر»

در حالی که شایعاتی درباره مسوولیت بعدی محمد مخبر، سرپرست ریاست جمهوری در شهرداری تهران و کمیته امداد منتشر شده، کاوه اشتهاردی، دستیار ویژه معاون اول دولت سیزدهم، این خبرها را رد کرد.
پزشکیان مطرح کرد

مثل آب خوردن وعده می‌دهیم و عمل نمی‌کنیم/ زدوبند نخواهیم کرد

مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور منتخب کشورمان در جمع اعضای ستاد انتخاباتی استان تهران گفت: مثل آب خوردن دروغ می‌گوییم، وعده می‌دهیم و عمل نمی‌کنیم، هیچ فرضیه‌ای به اندازه این فرضیه در بین همه مردم مورد قبول نیست که وقتی کسی وعده می‌دهد و حرف می‌زند پای وعده و حرف خود بایستد.
بگذارید در آرامش سیاسی، یک دولت شایسته ایجاد شود

عارف: به مطالبات ۵۰ درصد جامعه بی‌توجهی شده است

محمدرضا عارف، رئیس بنیاد امید ایرانیان با اشاره به عدم شرکت بیش از ۵۰ درصد جامعه در انتخابات گفت: این بخش از جامعه یعنی رای خاکستری‌ها را نتوانستیم به میدان بیاوریم، چون به مطالبات‌شان بی‌توجهی شده است.
۶