یوسفی، نماینده مجلس مطرح کرد

۳۶ ساعت برای بررسی کلیات برنامه رئیس‌جمهور/ همه باید از برنامه‌های وزرا آگاه باشند

مجتبی یوسفی، عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: طبق آئین‌نامه باید ۳۶ ساعت خالص بررسی کلیات برنامه رئیس‌جمهور و وزرا زمان ببرد، ممکن است فرآیند بررسی یک روز اضافه شود بنای ما این است که صحن برای بررسی صلاحیت وزرا حداقل ۲ شیفته شود و پیش‌بینی ما این است که ظرف ۴ روز بتوانیم بررسی‌ها را به اتمام برسانیم.
پیام این ورزشکاران این بود که وطن آمادگی کامل برای پذیرش فرزندان خود را دارد

واکنش عارف به در آغوش گرفتن دو ورزشکار ایرانی؛ ان‌شاءالله شاهد مهاجرت معکوس باشیم

محمدرضا عارف، معاون اول رئیس‌جمهور در واکنش عارف به در آغوش گرفتن دو ورزشکار ایرانی (ناهید کیانی و کیمیا علیزاده) گفت: ان‌شاءالله شاهد مهاجرت معکوس جوانان‌مان باشیم.
تودیع و معارفه معاونان پارلمانی ریاست جمهوری

لیست وزرای پیشنهادی فراجناحی است

شهرام دبیری، معاون پارلمانی رئیس‌جمهور، در حاشیه مراسم تودیع و معارفه معاونان پارلمانی پیشین و جدید اعلام کرد که لیست وزرای پیشنهادی رئیس‌جمهور، فراجناحی است.
شمخانی، مشاور سیاسی رهبر انقلاب مطرح کرد

مقدمات تنبیه شدید اسرائیل فراهم شده است

علی شمخانی، مشاور سیاسی رهبر انقلاب اعلام کرد: فرآیند‌های حقوقی، دیپلماتیک و رسانه‌ای طی شده، مقدمات تنبیه شدید رژیمی که جز زبان زور نمی‌فهمد را فراهم کرده است.
سلیمی می‌گوید بررسی صلاحیت‌ها در دو شیفت کاری مجلس خواهد بود

وزرای پیشنهادی دولت فردا معرفی می‌شوند

علیرضا سلیمی، عضو هیات رئیسه مجلس اعلام کرد که وزرای پیشنهادی دولت فردا (یکشنبه) معرفی می‌شوند و بررسی صلاحیت‌ها در دو شیفت کاری مجلس خواهد بود.
مازنی، نماینده سابق مجلس اعلام کرد

امیدوارم شاهد یک دولت باشیم، نه عناصر خودسر و دولت در سایه

احمد مازنی، نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دعا می‌کنیم پزشکیان در خشت اول معماری دولت چهاردهم خوب ظاهر شود، گفت: امیدوارم شاهد یک دولت باشیم و شاهد عناصر خودسر و دولت در سایه نباشیم.
عباس گلرو، عضو کمیسیون امنیت ملی مطرح کرد

جمهوری اسلامی اجازه ندهد خواسته آمریکا و اسرائیل محقق شود

عباس گلرو، عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: شرایط منطقه‌ای نیاز به تدبیر از جانب جمهوری اسلامی ایران دارد تا در فضایی قرار نگیرد که آن چیزی که آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها به دنبال آن هستند، محقق شود.
۷