انارکی، نماینده مجلس مطرح کرد

عیار اسب زین‌شده در آینده معلوم می‌شود/ اگر رشد اقتصادی ۵.۸ درصد بود، وضعیت اینگونه نبود

احمد انارکی، نماینده رفسنجان در مجلس با بیان اینکه عیار اسب زین‌شده‌ای که آقایان در دولت سیزدهم به دولت جدید می‌دهند در آینده نزدیک معلوم و مشخص می‌شود، گفت: اگر رشد اقتصادی ما ۵.۸ درصد بود که وضعیت کشور اینگونه نبود. الان مشاهده می‌کنید حتی طرحی با ۷۰ درصد پیشرفت هم طرح‌ها را افتتاح کردند که تا ۲ سال دیگر هم به اتمام نمی‌رسد، از این موارد هم زیاد داریم.

گزارش جدید ظریف از جلسه ۲۰۰ دقیقه‌ای شورای راهبری

محمدجواد ظریف درباره جلسه ۲۰۰ دقیقه‌ای شورای راهبری نوشت: ‏بی‌گمان هر تجربه جدیدی با ایراد‌ها و چالش‌های فراوانی روبرو است که مهمترین آن مقاومت در برابر تغییر و باور نداشتن به نوآوری و سپردن کار به جوانان است.
برنامه‌های وزرا باید متناسب رشد ۸ درصدی اقتصاد کشور باشد

جلیلی: باید پاسخی محکم به اسراییل داده شود/ در برنامه هفتم ۷۰ برنامه از دولت خواسته شده

سعید جلیلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه باید پاسخی محکم به اسراییل داده شود، گفت: برنامه‌های وزرا باید متناسب رشد ۸ درصدی اقتصاد کشور باشد و در برنامه هفتم ۷۰ برنامه از دولت خواسته شده که دولت باید ارائه کند.
سلمان اسحاقی، عضو مجمع نمایندگان استان خراسان جنوبی مطرح کرد

رئیس‌جمهور به موضوع جمع‌آوری کارت سوخت ورود کند

سلمان اسحاقی، نماینده قائنات در مجلس نسبت به موج نارضایتی مردمی در پی جمع‌آوری ناگهانی کارت سوخت جایگاه‌داران هشدار داد و خواستار ورود رئیس جمهور به این موضوع شد.
شبح جنگ بالای سرمان است، در جست و جوی صلحیم
گزارش اختصاصی خبرنگار دیدارنیوز از نشست «موانع روشنفکری در ایران»

شبح جنگ بالای سرمان است، در جست و جوی صلحیم

مسعود پیوسته، خبرنگار دیدارنیوز گزارشی خواندنی از نشست «موانع روشنفکری در ایران» در تالار فرهنگ فرهنگسرای ملل قیطریه تهیه کرده که در این مطلب می‌خوانید.

تبریک عارف به دو مدال‌آور المپیک؛ دختران باوجود محدودیت‌ها می‌توانند افتخارآفرین باشند

محمدرضا عارف، معاون اول رئیس‌جمهور کسب مدال برنز و طلای المپیک پاریس توسط مبینا نعمت‌زاده و هادی ساروی را تبریک گفت و نوشت: درخشش مبینا نعمت‌زاده دختر سرفراز و قهرمان ما بار دیگر نشان داد که دختران و زنان ایرانی علیرغم همه محدودیت‌ها در تمامی عرصه‌ها از جمله ورزش می‌توانند برای کشور دستاورد‌های ارزنده به ارمغان بیاورند.
جعفرزاده ایمن‌آبادی می‌گوید همه باید دعا کنیم که پزشکیان موفق شود

پزشکیان دولت را شرکت سهامی نکند/ باید تصمیم‌های بعد از یک تیرماه باطل می‌شد

غلامعلی جعفرزاده‌ایمن‌آبادی، نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی گفت: خواهشی که از پزشکیان دارم این است که دولت را شرکت سهامی نکند، خطا و اشتباهی که دولت قبل انجام داد را پزشکیان انجام ندهد، دولت قبل متاسفانه به یک شرکت سهامی تبدیل شد.
۸