تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.
در دیدار با مجمع نمایندگان استان کردستان مطرح شد

پزشکیان: دولت در انتخاب استانداران از مشورت نمایندگان بهره خواهد برد

مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور در دیدار با مجمع نمایندگان استان کردستان، با تأکید بر ضرورت بازنمایی جایگاه استان کردستان در فرآیند برنامه‌ریزی توسعه کشور، گفت: دولت در انتخاب استانداران از مشورت نمایندگان بهره خواهد برد.

کد خبر: ۱۷۰۴۰۲
۲۰:۴۲ - ۲۴ مرداد ۱۴۰۳

پزشکیان

دیدارنیوز: رئیس جمهور با بیان اینکه دولت در انتخاب استانداران از مشورت نمایندگان مجلس بهره خواهد برد، افزود‌: ملاک و معیار ما در تعیین استانداران، توانمندی، شایستگی و تخصص است نه داشتن روابط یا وابستگی‌های جناحی.

مسعود پزشکیان، رییس‌جمهور بعد از ظهر امروز چهارشنبه در دیدار اعضای مجمع نمایندگان کردستان، با تأکید بر ضرورت بازنمایی جایگاه استان کردستان در فرآیند برنامه‌ریزی توسعه کشور، توجه به ظرفیت‌های بالقوه استان و اجرای کارشناسی و غیر سلیقه‌ای سند توسعه با بهره‌گیری از ظرفیت علمی اساتید دانشگاه و نخبگان را از جمله مولفه‌های موثر در توسعه استان برشمرد.

رئیس جمهور بخش گردشگری، صنایع و معادن و کشاورزی را از جمله ظرفیت‌های بالقوه استان عنوان کرد و گفت: بالفعل کردن این ظرفیت‌ها با روش‌های علمی می‌تواند بسیاری از مشکلات استان را حل کند.

پزشکیان در ادامه به مزیت‌های جغرافیایی و مرزی استان کردستان به عنوان یکی از ظرفیت‌های بزرگ برای غلبه بر تحریم‌ها اشاره کرد و گفت‌: دولت چهاردهم اعطای اختیارات ویژه به استانداران استان‌های مرزی برای بهره‌مندسازی بیشتر کشور از ظرفیت مرز‌ها را در دستور کار خود دارد.

رئیس جمهور همچنین با بیان اینکه دولت در انتخاب استانداران از مشورت نمایندگان مجلس بهره خواهد برد، افزود‌: ملاک و معیار ما در تعیین استانداران، توانمندی، شایستگی و تخصص است نه داشتن روابط یا وابستگی‌های جناحی.

پیش از سخنان رئیس جمهور اعضای مجمع نمایندگان کردستان در سخنانی به بیان مهمترین مسائل و مشکلات حوزه‌های انتخابیه خود از جمله تقویت جاده‌های مواصلاتی، جلوگیری از خام‌فروشی محصولات معادن استان، تامین انرژی پایدار، ساماندهی مرزها، ساماندهی اراضی کشاورزی و اشتغال‌زایی پرداختند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی