وزیر کشور: خرید ملک از سوی اتباع به نام دیگران غیرقانونی است

احمد وحیدی، وزیر کشور دولت سیزدهم گفت: خرید خانه توسط اتباع خارجی طبق ضوابطی است که فعلا ما چنین ضابطه‌ای نداریم لذا خرید ملک به نام تبعه خارجی الان موضوعیتی ندارد. ممکن است کسانی به نام دیگران این کار را کرده باشند که قانونی نیست.
دولت سایه باید تابلو داشته باشد

حکیمی‌پور: رییس‌جمهور منتخب ایزوله نمی‌شود/ نمی‌دانیم «جلیلی» متعلق به کدام حزب است

احمد حکیمی‌پور، فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه قطعا رئیس‌جمهور یک کانال ارتباطی با مردم برقرار خواهد کرد و اینطور نیست که رییس جمهور منتخب ایزوله شود و عده‌ای حائل میان رییس جمهور و مردم شوند، گفت: ما نمی‌دانیم سعید جلیلی اصلا متعلق به کدام حزب است، تشکیلات و تابلوی‌شان کجاست، هزینه‌اش از کجا می‌آید.
معیار‌ها و روند انتخاب اعضای کابینه چهاردهم

ظریف: هیچ نامزدی برای هیچ مسئولیتی نهایی نشده است

محمد جواد ظریف، رئیس شورای انتقالی دولت چهاردهم گفت: هیچ نامزدی برای هیچ مسئولیتی نهایی نشده است. همه نامزد‌ها از درون کمیته‌ها به پزشکیان پیشنهاد خواهد شد و در نهایت این رئیس جمهور است که حق دارد افراد مورد نظر را انتخاب و به مجلس معرفی کند.
شب گذشته در محله منیریه صورت گرفت

حضور رئیس‌جمهور منتخب در هیات معروف تهران

مسعود پزشکیان، رییس جمهور منتخب کشورمان، همزمان با هشتمین شب محرم و یادبود شهادت حضرت علی‌اکبر (ع) در حسینیه موسی‌بن‌جعفر (ع) واقع در منیریه تهران به عزاداری پرداخت.
منتجب‌نیا می‌گوید اختلاف میان دولت و مجلس نباید به کشمکش منجر شود

توصیه‌های یک اصلاح طلب به پزشکیان

رسول منتجب نیا، دبیرکل حزب جمهوریت گفت: پزشکیان باید وزرای قدرتمند، مدیر و مدبر و با تجربه برای کابینه خود انتخاب کند که در سایه تعامل بتواند مشکلات کشور را به حداقل برسانند.
ماجرای عجیب پرونده کرسنت

زنگنه به ادعای جلیلی پاسخ داد

بیژن نامدار زنگنه، وزیر سابق نفت ایران که در مناظرات انتخابات ریاست جمهوری، با اتهام‌‌های زیادی از سوی سعید جلیلی و نامزدهای پوششی دیگر مواجه شده بود، بارها از جلیلی خواسته در یک مناظره پاسخگوی ادعاهای خود باشد اما نامزد شکست خورده انتخابات پاسخ مثبت نمی‌دهد.
۳