گزارش «ظریف» از روند بررسی اعضای هیات دولت/ صداوسیما فرصت نداد!

محمدجواد ظریف، رئیس شورای راهبری دوره انتقال دولت چهاردهم، گزارشی از روند بررسی و پیشنهاد اعضای هیات دولت ارائه کرد و نوشت: بنا داشتیم روند بررسی و پیشنهاد اعضای هیات دولت را هر روز به صورت شفاف به مردم ایران گزارش دهیم، اما افسوس که کوشش ما برای رفع ملاحظات سازمان صدا و سیما تا کنون ناکام مانده است.
سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
اهدای پرچم گنبد حرم امام حسین (ع) به رئیس‌جمهور منتخب

حضور پزشکیان و قاآنی در مهدیه امام حسن مجتبی(ع) +عکس

مسعود پزشکیان، رئیس جمهور منتخب کشورمان و سردار اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه صبح روز عاشورا در مراسم عزاداری مهدیه امام حسن مجتبی (ع) شرکت کردند.
جهانبخش محبی‌نیا، نماینده ادوار مجلس مطرح کرد

در ایران به دولت آفتابی نیاز داریم، نه سایه!

جهانبخش محبی‌نیا، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی درباره جنجال‌های دولت سایه سعید جلیلی گفت: تشکیل دولت سایه مبنای حقوقی ندارد. می‌تواند زیرساخت سیاسی داشته باشد و اگر از منظر علم سیاست با تکیه بر حکمرانی و سیاست‌گذاری عمومی و برنامه‌ریزی باشد، خوب است. ما در جامعه ایران به دولت سایه نیاز نداریم، اتفاقا باید خیلی آفتابی باشیم تا مردم بتوانند وقتی در انتخابات رای نیاوردیم، نقد‌های ما را در قبال دولتی که رأی آورده و می‌خواهیم امر سیاسی را زنده نگه‌داریم، بدانند که چه فرآیندی شکل می‌گیرد.
فردای قیامت اگر بخواهیم پاسخگو باشیم باید با حق و انصاف با مردم عمل کنیم

پزشکیان: اگر مسئولان به حق و عدالت رفتار کنند، مردم ناراضی نخواهند شد

مسعود پزشکیان، رئیس جمهور منتخب کشورمان به مناسبت شب عاشورای حسینی در حرم امام خمینی (ره) گفت: اگر ما مدیران و مسئولین به حق و عدالت رفتار کنیم مگر می‌شود در جامعه مردم از ما ناراضی شوند و گلایه کنند.
با حضور رهبر انقلاب و جمعی از عزاداران حسینی برگزار شد

عزاداری شب عاشورا و توسل به سالار شهیدان

امشب دوشنبه ۲۵ تیرماه، مراسم عزادای شب عاشورا و توسل به سالار شهیدان‌علیه‌السلام با حضور رهبر انقلاب و جمعی از عزاداران حسینی برگزار شد.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
پزشکیان در نشست اعضای جامعه کارگری و کانون‌های بازنشستگی مطرح کرد

انتخاب وزیر کار از طبقه کارگر و فردی عالم و توانمند

مسعود پزشکیان، رئیس جمهور منتخب کشورمان در نشست اعضای جامعه کارگری و کانون‌های بازنشستگی خطاب به آنها درباره گزینه وزارت کار گفت: شما پیشنهادات‌تان را بدهید و بر اساس آن شاخص‌ها تلاش خواهیم کرد تا فردی با مشخصاتی که هم از طبقه کارگر باشد و همچنین عالم، آگاه و توانمند باشد را انتخاب کنیم.
مهدی عرب صادق از فعالیت اعضای ستاد جلیلی در وزارت نیرو می‌گوید

اعضای ستاد جلیلی در وزارت نیرو؛ مهره نیابتی در دولت پزشکیان؟

مهدی عرب صادق، فعال سیاسی و عضو شورای مرکزی خانه احزاب ایران نوشت: اعضای ستاد جلیلی در وزارت نیرو کارگروهی‌ تشکیل داده‌اند که مهره نیابتی وزیر نیروی فعلی را بعنوان وزیر جدید به دکتر پزشکیان معرفی کنند!