مراسم تودیع و معارفه وزیر آموزش و پرورش

نظر پزشکیان درباره رفتار جوانان و دختران؛ نیروی انتظامی هدایت نمی‌کند، تخریب می‌کند/ آموزش و پرورش هدایت می‌کند

مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور کشورمان با تاکید بر این‌که «باید عدالت را پیاده کنیم»، گفت: محصولی که ما در بیرون درباره رفتار جوانان و دختران می‌بینیم و به نیروی انتظامی می‌سپاریم که هدایت کند، او هدایت نمی‌کند تخریب می‌کند؛ این آموزش و پرورش است که هدایت می‌کند.
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح اعلام کرد

ایران پاسخ اسرائیل را حساب‌شده می‌دهد

سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری، رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح می‌گوید که جمهوری اسلامی ایران قطعا پاسخ جنایت اسرائیل را حساب شده خواهد داد.
در نشست مشترک دولت و قوه قضائیه مطرح شد

پزشکیان: دنبال مچ‌گیری نباشیم

مسعود پزشکیان، رئیس جمهوری در نشست مشترک دولت و قوه قضائیه گفت: موکدا از اعضای دولت خواستم که اگر به قصوری برخوردند، از آن عبور کرده و اگر هم تقصیری مشاهده کردند، دنبال مچ‌گیری نباشند و همان زمان به مقصر تذکر دهند تا مسیر خود را اصلاح کند.
پزشکیان در جلسه هیات دولت مطرح کرد

اعضای دولت به کنترل تورم و مدیریت فضای مجازی توجه کنند

مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهوری از اعضای دولت خواست که به کنترل تورم، رشد و رونق تولید، مدیریت صحیح فضای مجازی، موضوع سفر‌های استانی و حفظ و ارتقای نگاه و رویکرد مردمی دولت چهاردهم توجه کنند.
محمد صدر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اعلام کرد

بازگشت «ظریف» را به فال نیک می‌گیریم/ فعال‌شدن تندرو‌ها مهم نیست

محمد صدر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره بازگشت محمدجواد ظریف، معاون راهبردی رئیس‌جمهور گفت: ظریف یکی از دیپلمات‌های باسابقه و متخصص و صاحب‌نظر در سیاست خارجی و روابط بین‌الملل است. او قطعا می‌تواند کمک بسیار خوبی برای سیاست خارجی دولت پزشکیان باشد. من این اقدام را به فال نیک می‌گیرم.
سفیر ایران در بغداد خبر داد

اولین سفر خارجی؛ پزشکیان به عراق می‌رود

محمد کاظم آل صادق، سفیر ایران در عراق اعلام کرد که مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور کشورمان به دعوت رسمی «محمد شیاع السودانی» نخست وزیر عراق به زودی در صدر یک هیات بلندپایه به بغداد سفر می‌کند.
محمدرضا محسنی ثانی، نماینده مجلس اعلام کرد

کاهش تحریم‌ها و از بین بردن مشکلات اقتصادی نیاز کشور است

محمدرضا محسنی ثانی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس می‌گوید: کاهش تحریم‌ها و از بین بردن مشکلات اقتصادی مهم‌ترین نیاز کشور است. این گونه در کنار ارتقاء روابط با کشور‌های همسایه و سایر کشور‌های جهان، می‌توان به اهداف مدنظر اقتصادی و سیاسی دست یافت و حضور غرب در منطقه را کم رنگ کرد.
در اولین جلسه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی در دولت چهاردهم مطرح شد

انتقاد پزشکیان از نظام آموزشی و نظام پرداخت حقوق/ دانشگاه تاسیس کرده‌ایم که کسب درآمد کنیم؟!

مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهوری با بیان اینکه سرمایه مادی و عمر جوانان را صرف کسب آموزشی بی‌کیفیت برای تربیت فارغ‌التحصیلان بیکار می‌کنیم، گفت: گرفتار بی‌عدالتی شدید در نظام آموزشی کشور هستیم.