تبعات اظهارات خاندوزی درباره حذف ارز ترجیحی ادامه دارد

صمصامی: مقصران حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی الان در مجلس هستند/ آن‌ها را رسوا می‌کنم!

درپی اظهارات اخیر احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد دولت سیزدهم درباره حذف ارز ترجیحی در دولت رئیسی که صدای اعتراض برخی نمایندگان را درآورده است، حسین صمصامی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی که مقصر حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی بودند که بانیان وضع موجود بودند و الان در مجلس هستند، تا آنجایی که در توانم هست آن‌ها را برای مردم رسوا می‌کنم چراکه مردم باید هوشیار شوند که دفعه دیگر به این‌ها رأی ندهند.
به بهانه حضور دوباره محمد‌جواد ظریف در کابینه پزشکیان مطرح شد

بازگشت معماران برجام

روزنامه اعتماد در گزارش خود با اشاره به حضور دوباره محمد‌جواد ظریف در کابینه پزشکیان، از این اتفاق به عنوان بازگشت معماران برجام یاد کرد و نوشت: قرار گرفتن عباس عراقچی، در راس وزارت امور خارجه همچنین محمدجواد ظریف در سمت معاونت راهبردی نهاد ریاست‌جمهوری، هر دو از معماران برجام، خود نشان از رویکرد کلی مسعود پزشکیان در پیشبرد تعامل با دنیا و گشودن راهی برای حل و فصل پرونده هسته‌ای و رفع تحریم‌ها دارد.
پولادی، نماینده مجلس مطرح کرد

شهادت رئیسی باعث وحدت و انسجام شد

کامران پولادی، نماینده چالوس و نوشهر در مجلس گفت: معتقدم وقتی مرگ تبدیل به شهادت شود همانطور که سرزمین کربلا به ما آموخت بعضی از مصیبت‌ها و غم‌ها باعث وحدت می‌شود، شهادت ابراهیم رئیسی هم یک وحدت و انسجام خوبی را در قالب ادبیاتی به نام وفاق ملی صورت داد و با این حرکتی هم که پزشکیان در معرفی کابینه انجام داد، به نظر من دشمن مایوس شد.
در مراسم تکریم و معارفه وزیر علوم مطرح شد

رئیس‌جمهور: در پرونده اساتید اخراج‌شده بازنگری شود/ دانشجو‌ها را بازگردانید

مسعود پزشکیان، رئیس جمهوری در مراسم تکریم و معارفه وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: بنده اعلام کردم در خصوص همه اساتیدی که به هر طریقی دانشگاه‌ها با آنان لغو قرارداد یا اخراج کردند بازنگری کنید. دانشجو‌ها را بازگردانید. حق است دانشجو حرف بزند. دانشجو نمی‌تواند آدم بدی باشد او فردا و آینده کشور است. دانشجو باید بتواند سوال کند.
تمجید فاطمه مهاجرانی از امین تارخ در موزه سینما

سخنگوی دولت: جز هنر هیچ منزلتی جاودانه نیست

فاطمه مهاجرانی، سخنگوی دولت ضمن تمجید از امین تارخ، گفت: شما هنرمندان پیوستگی را به ما ارایه می‌کنید که از جنس عشق است و خوشا به حال کسانی که با عشق زندگی می‌کنند و خوش به حال کسانی که می‌دانند به جز هنر دوران هیچ منزلتی جاودانه نیست.
شایعات دوباره درباره افزایش قیمت ..

گرانی بنزین در دولت پزشکیان؟/ سنگدوینی: مجلس اجازه نمی‌دهد

درپی اظهارات اخیر درباره قیمت بنزین و شایعات فراوان درمورد گرانی آن در دولت پزشکیان، رمضانعلی سنگدوینی، نایب رئیس کمیسیون انرژی می‌گوید مجلس اجازه افزایش قیمت و گرانی بنزین را نمی‌دهد.
مراسم تودیع و معارفه وزیر آموزش و پرورش

نظر پزشکیان درباره رفتار جوانان و دختران؛ نیروی انتظامی هدایت نمی‌کند، تخریب می‌کند/ آموزش و پرورش هدایت می‌کند

مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور کشورمان با تاکید بر این‌که «باید عدالت را پیاده کنیم»، گفت: محصولی که ما در بیرون درباره رفتار جوانان و دختران می‌بینیم و به نیروی انتظامی می‌سپاریم که هدایت کند، او هدایت نمی‌کند تخریب می‌کند؛ این آموزش و پرورش است که هدایت می‌کند.
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح اعلام کرد

ایران پاسخ اسرائیل را حساب‌شده می‌دهد

سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری، رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح می‌گوید که جمهوری اسلامی ایران قطعا پاسخ جنایت اسرائیل را حساب شده خواهد داد.
در نشست مشترک دولت و قوه قضائیه مطرح شد

پزشکیان: دنبال مچ‌گیری نباشیم

مسعود پزشکیان، رئیس جمهوری در نشست مشترک دولت و قوه قضائیه گفت: موکدا از اعضای دولت خواستم که اگر به قصوری برخوردند، از آن عبور کرده و اگر هم تقصیری مشاهده کردند، دنبال مچ‌گیری نباشند و همان زمان به مقصر تذکر دهند تا مسیر خود را اصلاح کند.