یک رسانه از دولت پزشکیان و چالش آقازادگی خبر داد

دولت یا خانه پدری؛ «پسر عارف» تحت چه عنوانی در جلسات رسمی حضور دارد؟

حضور حمیدرضا عارف در جلسه رسمی معارفه وزیر سمت دردسر بزرگی برای دولت پزشکیان درست کرده است. از یک سو بهانه دست مخالفان داده و از سوی دیگر حامیان دولت را به تردید انداخته است! سوال جدی از آقای رئیس جمهور این است که آیا در دولت شما شاهد جولان آقازاده‌ها خواهیم بود؟
پالس‌های ارکان حاکمیت باید فضای امید را زنده کند

تاجرنیا: اگر صداوسیما با وفاق ملی همراهی نکند، مشکلاتی ایجاد می‌شود

علی تاجرنیا، نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تنها تضمین استمرار وفاق ملی، وفای به عهد و درک شرایط جامعه است، گفت: اگر صدا و سیما با وفاق ملی همراهی نکند، مشکلاتی ایجاد می‌شود.
کروبی: رفع حصر به تنهایی را نمی‌خواهم/ آمریکا: ایران به اسرائیل حمله نکند؛ ایران: حساب شده حمله می‌کنیم/ اعلام جرم دادستانی علیه دو هنرپیشه زن
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

کروبی: رفع حصر به تنهایی را نمی‌خواهم/ آمریکا: ایران به اسرائیل حمله نکند؛ ایران: حساب شده حمله می‌کنیم/ اعلام جرم دادستانی علیه دو هنرپیشه زن

این بیست و چهارمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
در واکنش به حادثه لاهیجان مطرح شد

جبهه اصلاحات: بساط رفتار‌های غیرانسانی در بازداشت‌گاه‌ها جمع شود

آذر منصوری، رئیس جبهه اصلاحات در واکنش به حادثه لاهیجان نوشت: «امیدوارم دستور رئیس جمهور برای پیگیری فاجعه لاهیجان در کنار اقدام دادستانی این شهرستان برای برخورد با عوامل این فاجعه موجب محکومیت و مجازات عاملان شکنجه و مرگ محمد میرموسوی شود و بساط این رفتار‌های غیرقانونی و غیرانسانی در بازداشت‌گاه‌ها جمع شود»
تبعات اظهارات خاندوزی درباره حذف ارز ترجیحی ادامه دارد

صمصامی: مقصران حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی الان در مجلس هستند/ آن‌ها را رسوا می‌کنم!

درپی اظهارات اخیر احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد دولت سیزدهم درباره حذف ارز ترجیحی در دولت رئیسی که صدای اعتراض برخی نمایندگان را درآورده است، حسین صمصامی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی که مقصر حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی بودند که بانیان وضع موجود بودند و الان در مجلس هستند، تا آنجایی که در توانم هست آن‌ها را برای مردم رسوا می‌کنم چراکه مردم باید هوشیار شوند که دفعه دیگر به این‌ها رأی ندهند.
به بهانه حضور دوباره محمد‌جواد ظریف در کابینه پزشکیان مطرح شد

بازگشت معماران برجام

روزنامه اعتماد در گزارش خود با اشاره به حضور دوباره محمد‌جواد ظریف در کابینه پزشکیان، از این اتفاق به عنوان بازگشت معماران برجام یاد کرد و نوشت: قرار گرفتن عباس عراقچی، در راس وزارت امور خارجه همچنین محمدجواد ظریف در سمت معاونت راهبردی نهاد ریاست‌جمهوری، هر دو از معماران برجام، خود نشان از رویکرد کلی مسعود پزشکیان در پیشبرد تعامل با دنیا و گشودن راهی برای حل و فصل پرونده هسته‌ای و رفع تحریم‌ها دارد.