آنتن ماهواره ممنوع است، اما کدام خانه است که نداشته باشد؟

عارف: محدودیت‌ها در فضای مجازی هیچ اثری ندارد/ چرا نهاد‌های امنیتی اعتراض نمی‌کنند؟

محمدرضا عارف، معاون اول رئیس‌جمهور گفت: پرونده محدودیت‌ها در فضای مجازی هیچ اثری ندارد. بخش امنیتی هم راضی نیست و تعجب می‌کنم در مورد این محدودیت‌ها نهاد‌های امنیتی هیچ وقت اعتراض نمی‌کنند، چون اشرافی ندارند. شرکت‌های تامین‌کننده VPN جایگزین نهاد‌های امنیتی می‌شوند. مردم هم پول بیشتری می‌دهند به سرویس‌های با کیفیت بد و تمرد از قانون را یاد می‌دهیم.
اولین گفتگوی پزشکیان در صداوسیما زنده پخش می‌شود

رئیس‌جمهور، امشب در قاب تلویزیون

مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهوری ساعت ۲۲ امشب، شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ در نخستین گفت‌وگوی زنده تلویزیونی خود با مردم سخن می‌گوید.
غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی اعلام کرد

پلیس حق ندارد به جامعه خشونت تزریق کند، از پزشکیان انتظار دارم/ اگر بعد از فوت «مهسا» افسران محاکمه می‌شدند، این همه کشته نداشتیم

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، نماینده پیشین رشت در مجلس درباره ماجرای قتل محمد میرموسوی در یکی از پاسگاه‌های استان گیلان گفت: پلیس حق ندارد توهین کند یا به جامعه خشم و خشونت را تزریق کند، ما هم نتوانستیم فرهنگ پلیس خوب و مقتدر را در کشور ایجاد کنیم. اگر همان موقع که مهسا امینی فوت کرد افسران داخل ون بازداشت و محاکمه می‌شدند، ما این همه زخمی و کشته نداشتیم. چقدر کشور درگیر شد، این‌همه در دنیا راهپیمایی شد. کسی نیست همه این هزینه‌ها را محاسبه کند؟

رئیس‌جمهور: «محمدعلی بهمنی» غنای فراوانی به ادبیات ملی بخشید

مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهوری درپی درگذشت «محمدعلی بهمنی» شاعر ایرانی در پیامی نوشت: این شاعر توانمند و دارنده «تندیس خورشید مهر» به عنوان برترین غزل‏سرای کشور با سبک خاص، ذوق هنرمندانه و نگاه خلاقانه، انسانی و مردمی به شعر، جذابیت‌‏های خاصی به اشعار خود و غنای فراوانی به ادبیات ملی بخشید و نام و یادی ماندگار از خود بر جا گذاشت.
همزمان با گرامیداشت هفته دولت صورت گرفت

حضور عراقچی در منزل شهید امیرعبداللهیان

همزمان با گرامیداشت هفته دولت، عباس عراقچی وزیر امور خارجه به همراه رییس دفتر رییس جمهور، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در منزل وزیر شهید امیرعبداللهیان، با خانواده این شهید دیدار کردند.
در واکنش به ماجرای قتل میرموسوی مطرح شد

مطهری: مرگ میرموسوی بعد از فوت ستار بهشتی، دومین خطای نیروی انتظامی است/ ما حق ضرب‌وشتم نداریم

علی مطهری، نماینده ادوار مجلس در واکنش به قتل محمد میرموسوی در پاسگاهی در استان گیلان نوشت: مرگ محمد میرموسوی بعد از فوت ستار بهشتی دومین خطای نیروی انتظامی است. متهم هر مقدار هم که شرور باشد ما حق ضرب و شتم او را نداریم. مأموران پلیس باید آموزش‌دیده باشند.
یک رسانه از دولت پزشکیان و چالش آقازادگی خبر داد

دولت یا خانه پدری؛ «پسر عارف» تحت چه عنوانی در جلسات رسمی حضور دارد؟

حضور حمیدرضا عارف در جلسه رسمی معارفه وزیر سمت دردسر بزرگی برای دولت پزشکیان درست کرده است. از یک سو بهانه دست مخالفان داده و از سوی دیگر حامیان دولت را به تردید انداخته است! سوال جدی از آقای رئیس جمهور این است که آیا در دولت شما شاهد جولان آقازاده‌ها خواهیم بود؟
پالس‌های ارکان حاکمیت باید فضای امید را زنده کند

تاجرنیا: اگر صداوسیما با وفاق ملی همراهی نکند، مشکلاتی ایجاد می‌شود

علی تاجرنیا، نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تنها تضمین استمرار وفاق ملی، وفای به عهد و درک شرایط جامعه است، گفت: اگر صدا و سیما با وفاق ملی همراهی نکند، مشکلاتی ایجاد می‌شود.