تیتر امروز

انفجار پیجرها در لبنان

سوریه حمله تروریستی اسرائیل علیه لبنان را محکوم کرد

درپی انفجار پیجرها در لبنان که چند شهید و هزاران زخمی برجای گذاشت، وزارت خارجه سوریه در بیانیه‌ای اسرائیل را مسوول این اتفاق دانست و اقدام این رژیم را محکوم کرد.

کد خبر: ۱۷۲۳۸۷
۱۱:۰۵ - ۲۸ شهريور ۱۴۰۳

سوریه حمله تروریستی اسرائیل علیه لبنان را محکوم کرد

دیدارنیوز: وزارت خارجه سوریه جنایت جدید رژیم صهیونیستی علیه لبنانی‌ها را محکوم کرد.

وزارت خارجه سوریه در بیانیه‌ای اعلام کرد: رژیم نژادپرست صهیونیستی بعد از ظهر سه‌شنبه مرتکب تجاوزی خونین علیه مردم لبنان از طریق حمله سایبری به دستگاه‌های ارتباطی آن‌ها شد و از تکنولوژی به عنوان وسیله‌ای برای گسترش قتل و خونریزی بی سابقه استفاده کرد.

در بیانیه این وزارتخانه آمده است: ما به شدت تجاوز تروریستی و این جنایت خونین جدید اسرائیل علیه غیرنظامیان در لبنان را که نشان دهنده تمایل اسرائیل برای گسترش دامنه جنگ و ریختن خون بیشتر است محکوم می‌کنیم.

این وزارتخانه تأکید کرد: ما همبستگی خود را با ملت لبنان و ایستادن در کنار آن برای دفاع از خودش اعلام و تأکید می‌کنیم که لبنان قادر است با این تجاوز بزدلانه صهیونیست‌ها مقابله کند. ما از تمام کشور‌ها و ملت‌های جهان می‌خواهیم این تجاوز جنایتکارانه را محکوم کنند.

بعد از ظهر سه‌شنبه بر اثر انفجار دستگاه‌های ارتباطی بی‌سیم به نام پیجر در لبنان ۱۱ تن شهید و هزاران تن دیگر زخمی شدند. حزب‌الله لبنان با انتشار بیانیه‌ای، رژیم صهیونیستی را مسئول این حمله اعلام و تاکید کرد دشمن بهای این تجاوز جنایتکارانه را قطعا خواهد داد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی