آصفری، نماینده سابق مجلس می‌گوید پزشکیان یک روزنه امیدی در جامعه ایجاد کرده است

مردم از جناح‌بندی خسته شده‌اند، مهمترین مساله حل مشکلات است

محمدحسن آصفری، نماینده پیشین مجلس با بیان اینکه پزشکیان یک روزنه امیدی در جامعه برای ایجاد عدالت و جلوگیری از تبعیض و ناعدالتی در کشور ایجاد کرده، گفت: مردم از جناح بندی چپ و راست خسته شده‌اند و امروز مهم‌ترین مسئله کار، خدمت، تلاش و حل مشکلات و دغدغه‌های مردم است.
گغارد منصوریان، نماینده مسیحیان ارمنی جنوب ایران اعلام کرد

حضور رئیس‌جمهور در استان‌ها باعث دلگرمی می‌شود/ فیلترینگ خودش تبدیل به مساله شده!

گغارد منصوریان، نماینده مسیحیان ارمنی جنوب ایران و عضو کمیسیون امور داخلی و شورا‌های مجلس گفت: حضور رئیس جمهور در استان‌ها و مناطق مختلف و ملاقات حضوری با مردم موجب دلگرمی و فعال شدن مسئولان منطقه و استان می‌شود.
گزارش ستاد کل نیرو‌های مسلح

علت اصلی سقوط بالگرد رئیسی اعلام شد

ستاد کل نیرو‌های مسلح درباره علت اصلی سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهور و همراهانش اعلام کرد: علت اصلی سقوط بالگرد، شرایط پیچیده اقلیمی و جوی منطقه در فصل بهار در بوجود آمدن ناگهانی توده غلیظ مه و متراکم بالارونده به سمت ارتفاع و برخورد بالگرد با کوه تشخیص داده شد.
محمدعلی وکیلی، نماینده ادوار مجلس مطرح کرد

مردم دیشب یک رئیس‌جمهور متفاوت دیدند

محمدعلی وکیلی، نماینده ادوار مجلس با اشاره به اظهارات مسعود پزشکیان گفت: مردم دیشب یک رئیس جمهور متفاوت دیدند. رئیس جمهور نشان داد که بر روی مسائل اصلی مردم همچنان مصمم است. بدون اینکه شعارگونه برخورد کند، به روش خود حقوق عامه مردم و اولویت‌های مردم را دنبال خواهد کرد.
تحلیل کوتاه محمود صادقی از اولین گفتگوی تلویزیونی رئیس‌جمهور

پزشکیان می‌داند کجاست

محمود صادقی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به گفتگوی تلویزیونی شب گذشته (شنبه) رییس‌جمهور نوشت: او نشان داد به سرعت بر اوضاع جاری اشراف پیدا کرده و به تعبیر حدیث مورد استنادش «می‌داند کجاست».