تیتر امروز

خسرو طالب‌زاده: وفاق ملی باید ترجمه شود/ گشت ارشاد یک مسئله شکست خورده است/ یکی شدن قالیباف با پزشکیان وفاق جناح‌هاست
تاثیرات متقابل فرهنگ و سیاست در گفت‌وگو با یک پژوهشگر فرهنگی

خسرو طالب‌زاده: وفاق ملی باید ترجمه شود/ گشت ارشاد یک مسئله شکست خورده است/ یکی شدن قالیباف با پزشکیان وفاق جناح‌هاست

با خسرو طالب‌زاده از مدیران فرهنگی سابق و پژوهشگر فرهنگی درباره تاثیرات متقابلی که فرهنگ و سیاست نسبت به هم دارند گفت‌وگو کردیم.
اگر اقتصاد ما بسته باشد نمی‌توانیم اقتصادمان را بهبود ببخشیم، فقط به وضعیت شعب ابی طالب می‌رویم/ پاسخگو بودن یعنی بتوان مقام مسئول را مورد سوال قرار داد یا وادار به استعفا کرد
در پانزدهمین برنامه دیدار اندیشه، با محمدرضا یوسفی اقتصاددان، استاد دانشگاه و حوزه مطرح شد

اگر اقتصاد ما بسته باشد نمی‌توانیم اقتصادمان را بهبود ببخشیم، فقط به وضعیت شعب ابی طالب می‌رویم/ پاسخگو بودن یعنی بتوان مقام مسئول را مورد سوال قرار داد یا وادار به استعفا کرد

در پانزدهمین برنامه دیدار اندیشه با دکتر محمد رضا یوسفی اقتصاددان، استاد دانشگاه و در ادامه بخش دوم گفت‌وگو درباره "الزامات سیاسی برای انجام وعده‌ها و اصلاحات اقتصادی دولت را پی گرفتیم.
خوب است که کلنگ از آسمان افتاد و نشکست
افاضات اضافه

خوب است که کلنگ از آسمان افتاد و نشکست

عوام‌الملک این هفته در نامه خود به حضرت مسعود، هیچ‌چیزی را از قلم نینداخته و از بازی استقلالی‌ها زیر بارش بطری تا ماجرای پاول و کلنگ بوشهری را یادآوری کرده است.
گغارد منصوریان، نماینده مسیحیان ارمنی جنوب ایران اعلام کرد

حضور رئیس‌جمهور در استان‌ها باعث دلگرمی می‌شود/ فیلترینگ خودش تبدیل به مساله شده!

گغارد منصوریان، نماینده مسیحیان ارمنی جنوب ایران و عضو کمیسیون امور داخلی و شورا‌های مجلس گفت: حضور رئیس جمهور در استان‌ها و مناطق مختلف و ملاقات حضوری با مردم موجب دلگرمی و فعال شدن مسئولان منطقه و استان می‌شود.

کد خبر: ۱۷۱۴۱۵
۱۷:۵۶ - ۱۱ شهريور ۱۴۰۳

منصوریان

دیدارنیوز: یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم توجه به توصیه رهبر انقلاب به دولت در خصوص حضور در بین مردم و سفر استانی عنوان کرد: حضور رئیس جمهوری در استان‌ها و مناطق مختلف و ملاقات حضوری با مردم موجب دلگرمی و فعال شدن مسئولان منطقه و استان می‌شود.

گغارد منصوریان، نماینده مسیحیان ارمنی جنوب ایران و عضو کمیسیون امور داخلی و شورا‌های مجلس شورای اسلامی در گفتگو با ایسنا با اشاره به بیانات رهبری در نخستین دیدار رئیس جمهوری و دولت چهاردهم گفت: رهنمود‌های رهبری به دولت چندین وجهه داشت که مهم‌ترین آن‌ها درباره حضور جوانان در همکاری با دولت و استفاده از جوانان متعهد و پرشور انقلابی و مومن در پست‌های مهم دولت بود؛ ایشان تاکید کردند که باید از جوانان پرکار و کارشناس استفاده شود.

وی با تاکید بر ضرورت قرارگرفتن حکمرانی قانونمند در فضای مجازی در اولویت‌های دولت چهاردهم اظهار کرد: رهبری کاملاً دقیق در خصوص فضای مجازی نظر دادند و به دولت راهنمایی و توصیه کردند؛ شبکه‌های مجازی در سال‌های اخیر رشد چشمگیری داشتند و متاسفانه از کنترل خارج شدند بنابراین باید قانونمند شوند. با توجه به گسترش استفاده از فضای مجازی در دوران کرونا، امروز نوجوانان و حتی کودکان نیز پا به این فضا گذاشته‌اند؛ بر همین اساس قانونمند شدن این فضا می‌تواند تا حدودی روی مسائلی که مانع از آسیب‌های شود که روی اقشار جوان و گروه‌های سنی نوجوانان و حتی کودکان وارد می‌شود.

این نماینده مجلس ادامه داد: امروز شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی به نحوی شده که افرادی بصورت ناشناس به عنوان کاربران شبکه‌های اجتماعی اهانت‌هایی را به افراد می‌کنند و در هیچ جا نیز پاسخگو نیستند که با قانونمند شدن فضای مجازی حتماً این فعالیت‌ها رصد خواهد شد.

منصوریان عنوان کرد: از دیگر توصیه‌های رهبری به دولتمردان درباره اهمیت استمرار سفر‌های استانی دولت بود؛ حضور رئیس جمهوری در استان‌ها و مناطق مختلف و ملاقات حضوری با مردم موجب دلگرمی و فعال شدن مسئولان منطقه و استان می‌شود و رهبری نیز علاوه بر توصیه به دولت در این خصوص، تاکید کردند که نباید مسئولان به صحبت‌های پوچی که درباره سفر‌های استانی مطرح می‌شود توجه کنند.

وی درباره نقش مجلس در عملیاتی و اجرایی کردن اولویت‌های تعیین شده از سوی رهبر انقلاب برای دولتمردان نیز تاکید کرد: مجلس نقش پررنگی در این خصوص به ویژه در موضوع فضای مجازی و شبکه‌های مجازی دارد؛ مسأله فقط فیلترینگ نیست بلکه امروز فیلترینگ خودش تبدیل به یک مسأله شده است. باید به‌گونه‌ای عمل کنیم تا با تصویب قوانین بتوانیم شبکه‌های اجتماعی را قانون‌مند کنیم و در فضای مجازی، قانون حکمران شود. مجلس می‌تواند در این موضوعات با تصویب قوانینی به کمک دولت بیاید و نقش‌آفرینی کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی