اکرمی، عضو جامعه روحانیت مبارز اعلام کرد

پزشکیان از وضع مملکت کاملا آگاه است/ ادامه این وضعیت مفید نخواهد بود

سیدرضا اکرمی، عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه پزشکیان، رئیس‌جمهوری از وضع مملکت کاملا آگاه است، گفت: امروز ۸۰ درصد اقتصاد کشور ما دولتی است و می‌دانیم ادامه این وضعیت مفید نخواهد بود.
میرزایی، فعال سیاسی اطلاح طلب مطرح کرد

دولت می‌تواند مساله حجاب و فیلترینگ را حل کند

جلال میرزایی، فعال سیاسی اطلاح طلب با اشاره به اینکه باید در کشور فضای آرام باشد و از التهابات کاسته شود، درباره حل کردن مساله حجاب یا برطرف کردن فیلترینگ گفت: دولت می‌تواند با گفتگو این مسائل را حل کند. واکنش‌ها نسبت به حادثه لاهیجان چه توسط وزارت کشور و چه دستگاه قضایی و چه نیروی انتظامی را نگاه کنید؛ این بار نیامدند توجیه کنند، گفتند که اشتباه شده و دنبال برخورد هستند.

جبهه اصلاحات: تربیت‌شدگان ⁧دانشگاه امام صادق⁩ با کدام مجوز از سرمایه‌های مردم وام گرفته‌اند؟

جواد امام، سخنگوى جبهه اصلاحات ایران در واکنش به خبر جنجالی دریافت وام میلیاردی اعضای هیات مدیره سازمان بورس نوشت: تربیت‌شدگان ⁧دانشگاه امام صادق⁩ با کدام حجت شرعی و مجوز قانونی از سرمایه‌های مردم وام گرفته‌اند؟
نماینده سابق مجلس می‌گوید دولت چهاردهم باید نسبت به احداث کریدور زنگزور حساس باشد

مطهری: روسیه هیچ‌گاه به فکر منافع ایران نبوده است

علی مطهری، نماینده سابق مجلس اعلام کرد که روسیه هیچگاه به فکر منافع ایران نبوده و دولت چهاردهم باید نسبت به احداث کریدور زنگزور حساس باشد.
پزشکیان نایب قهرمانی تیم ملی نجات غریق زنان ایران را هم تبریک گفت

واکنش جالب رئیس‌جمهور به تذکر یک کاربر؛ «اخبار خوب زیاد است»

افتخارآفرینی این روزهای تعدادی از ورزشکاران کشورمان در میادین مختلف از جمله المپیک و پارالمپیک باعث شده تا رشته‌های ورزشی دیگر با وجود کسب عنوان در سایه قرار بگیرند. با این حال، تذکر یک کاربر فضای مجازی درباره نایب قهرمانی تیم ملی نجات غریق زنان ایران در جهان باعث شده تا مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهوری این عنوان را هم تبریک بگوید.
حسین کنعانی‌مقدم، دبیرکل حزب سبز ایران مطرح کرد

جراحی اقتصادی به مردم صدمه می‌زند؛ پزشکیان سوپرمن نیست!

حسین کنعانی‌مقدم، دبیرکل حزب سبز ایران با بیان اینکه جراحی اقتصادی صدمات زیادی به مردم خواهد زد و رئیس‌جمهور نباید به جای حل دیابتِ اقتصادی به دنبال جراحی قلب برود، گفت که پزشکیان سوپرمن نیست.

درخواست توکلی از رئیس‌جمهور برای لغو مصوبه کنکور

احمد توکلی، عضو حقیقی مجمع تشخیص مصلحت نظام و رییس هیات مدیره سازمان مردم‌نهاد دیده‌بان شفافیت و عدالت در نامه‌ای خطاب به مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهوری، خواستار لغو مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره کنکور شد.
عثمان سالاری، نماینده مجلس مطرح کرد

تیم رئیس‌جمهور در سفر‌های استانی به دنبال موضوعات اصلی بروند

سالاری، نماینده مجلس با اشاره به اینکه حضور رئیس‌جمهور در سفر‌های استانی، نوعی معاینه و تعقیب محلی است، گفت: تیم رئیس‌جمهور در سفر‌های استانی باید به دنبال موضوعات اصلی بروند و نیاز‌های اصلی، اساسی و مهم و استراتژیک مردم را احصا کنند.

نوه مصدق درگذشت

محمود مصدق نوه محمد مصدق، مردی که نامش با واقعه ملی شدن صنعت نفت ایران گره خورده است، امروز چهارشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۳ درگذشت.