امیری‌فر، فعال سیاسی اصولگرا مطرح کرد

پیش‌بینی آیت الله هاشمی درباره احمدی‌نژاد/ تندرو‌ها با همسر و فرزندان خود هم با تندی برخورد می‌کنند

عباس امیری‌فر، فعال سیاسی اصولگرا از پیش‌بینی آیت الله هاشمی درباره محمود احمدی‌نژاد صحبت کرده و درباره تندروی‌ها گفته است: تندرو‌ها در همه زندگی خود تندروی می‌کنند یعنی بررسی سابقه زندگی آن‌ها حاکی از این است که تندروی کردند به این معنی که با همسر و فرزندان خود هم با تندی برخورد می‌کنند و همین قضیه به جامعه را تسری می‌دهند عیب آن‌ها زود آشکار می‌شود.
جبار کوچکی نژاد، نماینده مجلس اعلام کرد

بانک مرکزی سرمنشا تخلفات وام‌های نجومی در بورس و بدنه بانکی است

جبار کوچکی نژاد، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس درباره رسوایی اخیر در بورس و وام‌های میلیاردی به هیات مدیره این سازمان گفت: بانک مرکزی سرمنشا تخلفات در زمینه پرداخت وام‌های نجومی در بورس و بدنه بانکی است.
احمد بخشایش اردستانی، نماینده مجلس اعلام کرد

پوتین مواضع رهبر انقلاب را می‌داند/ موشک و پهپاد برابر سویا و ذرت/ ناچاریم به چینی‌ها تخفیف بدهیم!

احمد بخشایش اردستانی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه پوتین به خوبی می‌داند رهبر انقلاب اسلامی در خصوص کریدور زنگزور مواضع مشخصی دارد و روسیه به دنبال تنبیه ارمنستان به خاطر نزدیکی به غرب است، گفت: ما اسلحه می‌فروشیم دلار می‌گیریم ما از طریق شراکت با روسیه تحریم‌ها را دور می‌زنیم، ما از روسیه سویا و ذرت و ... وارد می‌کنیم. اروپایی‌ها به اوکراین، اسلحه می‌فروشند. ناتو وارد اوکراین شده چرا ما در جهت حمایت از متحد خود به روسیه موشک و پهپاد ندهیم؟! وقتی صادرات نفت ما را تحریم کردند ناچاریم به چینی‌ها تخفیف بدهیم.

سخنگوی دولت: در جامعه شاهد افزایش فقر هستیم

«فاطمه مهاجرانی» سخنگوی دولت چهاردهم گفت: در جامعه شاهد افزایش فقر هستیم، چرا سیستم‌ها درست کار نمی‌کنند. ما انسان‌ها به خیر جمعی نیاز داریم. به این دلیل کار خیر می‌کنیم، زیرا به آن نیاز داریم تا حال ما خوب شود.

واکنش برخی نمایندگان به اظهارات ضدایرانی روس‌ها/ «تغییر در مرز‌ها را نمی‌پذیریم»

برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با یادآوری سیاست ایران مبنی بر عدم تغییر مرز‌های بین‌المللی، نسبت به اظهارات برخی مقامات روسیه درباره گشایش کریدور زنگزور واکنش نشان دادند. علی نیکزاد، نایب رئیس مجلس گفت: ما تغییر در مرز‌ها را نمی‌پذیریم. توصیه‌ام به روسیه و آذربایجان، احترام به مرزهاست.

دیدار رئیس‌جمهور با فرماندهان ارتش

مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور امروز (شنبه) در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش حضور یافت و ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این دانشگاه با فرماندهان ارتش دیدار کرد.