در مراسم تجلیل از پزشکان و داروسازان مطرح شد

پزشکیان: نخبگان بمانند و مشکلات را حل کنند/ باید جلوی بی‌عدالتی را بگیریم

مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور در مراسم تجلیل از پزشکان و داروسازان گفت: کسانی که پزشکی می‌خوانند از نخبگان جامعه هستند و باید بمانند و مشکلات مردم این کشور را حل کنند.
برادر فعال سیاسی خبر داد

عبدالله مومنی آزاد و پرونده‌اش مختومه شد

برادر عبدالله مومنی، فعال سیاسی، خبر از آزادی برادرش و مختومه شدن پرونده او داد و گفت: پرونده به شعبه ثالت ارجاع شد. این شعبه با پذیرش نظر دیوان، باتوجه به مدت زمان حبس عبدالله مومنی، حکم آزادی او را صادر کرد و پرونده مختومه شد. به دنبال این حکم برادرم امروز از زندان آزاد شد.

سخنگوی دولت: رئیس و هیات مدیره بورس وام میلیاردی را عودت می‌دهند

چند روز پس از رسوایی وام‌های میلیاردی برای رئیس و هیات مدیره سازمان بورس، که منجر به انتقادهای شدید از مجید عشقی رئیس این سازمان و استعفای او شد، فاطمه مهاجرانی، سخنگوی دولت گفته که مقرر شده‌ است کلیه‌ افراد اعم از رئیس و اعضای هیات‌ مدیره، وام‌های نجومی دریافتی را عودت بدهند.
فلاحت‌پیشه، نماینده سابق مجلس مطرح کرد

ایران را به کارت بازی تبدیل کرده‌اند/ تنش با ‎آمریکا برای خروج دیکتاتور از باتلاق!

حشمت‌الله فلاحت پیشه، نماینده ادوار مجلس با انتقاد از اظهارات اخیر یک نماینده مجلس در خصوص فروش موشک به روسیه در ازای سویا و ذرت گفت: اعلام بی‌پروای فروش ‎موشک ‎بالستیک به روسیه توسط برخی مسئولان، کثیف‌ترین مصداق روسوفیلی است. آن‌ها در جنگی که برنده‌اش پوتین نخواهد بود ایران را به کارت بازی تبدیل کرده‌اند. قاعده بازی کثیف این است: تنش ایران با ‎آمریکا تا هنگام برون رفت دیکتاتور از باتلاق ‎اوکراین ادامه یابد.
حمله سال دوم هم عین سال اول بود

انتقاد عارف از ضربه‌پذیری سیستم توزیع بنزین؛ چه کسی باید پاسخگو باشد؟

محمدرضا عارف، معاون اول رئیس جمهور در مراسم تودیع و معارفه وزیر نفت، با انتقاد از ضربه‌پذیری سیستم توزیع بنزین در پی حمله سایبری، گفت: در این بخش غفلت شده و جدا غفلت کرده‌اید، از وزیر نفت می‌خواهم در کل بخش صنعت نفت مقابله با حملات سایبری را به طور جدی دنبال کند.
بهزاد نبوی از مفهوم آشتی ملی، اولویت‌های دولت چهاردهم و تحولات رادیکال‌ها می‌گوید

رفع حصر برای بسیاری یک اولویت جدی است/ اولویت دولت حل مشکلات اقتصادی مردم باشد

بهزاد نبوی، چهره شاخص اصلاح طلب که از او به عنوان «چریک پیر» یاد می‌شود، معتقد است که رفع حصر برای بسیاری از طیف‌ها و جناح‌های سیاسی یک اولویت جدی است و اولویت نخست دولت پزشکیان باید حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باشد.
حق وردی می‌گوید دولت مسئول پرداخت بودجه سرانه مدارس است

قطع آب ۴۰ مدرسه در پایتخت/ نماینده مجلس: این تجاوز به حریم مدرسه است

حسین حق وردی، عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، با انتقاد از قطع آب ۴۰ مدرسه در پایتخت گفت: قطع انشعاب آب مدارس به دلیل عدم پرداخت هزینه آن تجاوز به حریم مدرسه است. کشوری با غنا و ثروت ایران چرا باید هزینه معمول مدارس آن از طریق کمک به مدرسه تامین شود.
۱۰