منتجب‌نیا می‌گوید در اصلاح‌طلبی پزشکیان تردیدی نیست

آقای پزشکیان، مردم به شما رای مشروط دادند، نه رای مطلق!/ بدانید که مردم ناراضی هستند

رسول منتجب نیا، دبیرکل حزب جمهوریت با بیان این که مردم رأی دادند که وزرا تغییر پیدا کنند، کابینه رئیسی تغییر پیدا کند و سیاست‌ها عوض شود، گفت: آقای پزشکیان، مردم با شما معامله کردند. مردم به شما بر اساس شخصیت و شعار‌ها و وعده‌هایتان رأی مشروط دادند، رأی مطلق ندادند که هر جور که خواستید عمل کنید. بدانید که مردم ناراضی هستند. اول کار شما با نارضایتی مردم همراه است.
انتقاد نماینده مجلس از رفتار دوگانه روسیه در برابر ایران

مالکی: پاسخ محکمی به «پوتین» می‌دهیم/ این خنجرزدن از پشت است

فداحسین مالکی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با انتقاد از رفتار دوگانه روسیه در برابر ایران، گفت: دستگاه دیپلماسی پاسخ محکمی به موضع‌گیری ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در خصوص کریدور زنگزور خواهد داد.
فاطمه مقصودی، سخنگوی کمیسیون اقتصادی خبر داد

ورود مجلس به جنجال وام‌های نجومی بورس/ پرداخت این وام‌ها چه توجیهی دارد؟

درپی جنجال اخیر وام‌های میلیاردی به اعضای هیات مدیره بورس، فاطمه مقصودی، سخنگوی کمیسیون اقتصادی از ورود این کمیسیون به موضوع وام‌های نجومی برخی دستگاه‌ها به کارکنان خود از جمله دریافت وام میلیاردی رئیس و اعضای هیات مدیره سازمان بورس خبر داد.

پزشکیان: مشکلات کمبود مدارس یک‌ساله حل می‌شود/ با این روند مشکل تهران غیرقابل حل است

مسعود پزشکیان، رئیس جمهور در بازدید از فعالیت‌های زیربنایی و زیرساختی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا گفت: بنده تصور می‌کنم که راحت با کمک همان مناطقی که به مدرسه نیاز دارند، می‌توانیم کل مشکلات کمبود مدارس را یکساله با نگاه بسیجی بسازیم. فکر می‌کنم با ادامه روند فعلی حل مشکل تهران غیر قابل حل است. توسعه تهران با بی آبی که وجود دارد، هر کاری کنیم بی‌خود داریم وقت تلف می‌کنیم.
فاطمه مهاجرانی، سخنگوی دولت خبر داد

تاکید پزشکیان بر انجام انتصاب‌ها بر مبنای شایستگی

فاطمه مهاجرانی، سخنگوی دولت از تاکید مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهوری بر استفاده از ظرفیت‌های زنان و جوانان و اقوام و جلوگیری از هرگونه فشار برای انتصاب‌های مبتنی بر روابط سببی و نسبی خبر داد و اعلام کرد: ایشان تاکید کرد انتصاب‌ها باید بر مبنای شایستگی باشد.
ابطحی می‌گوید دولت باید فضایی ایجاد کند که مردم همراهی و همدلی داشته باشند

پزشکیان می‌تواند معادلات را تغییر دهد

محمدعلی ابطحی، مشاور رییس دولت اصلاحات با بیان این که مسعود پزشکیان می‌تواند معادلات را تغییر دهد، گفت: تندروها برای از بین بردن وفاق ملی بیکار نخواهند نشست.
برخی نیرو‌های تندرو فرمایشات رهبری را ابزاری علیه ظریف و روحانی کردند

عطریانفر: پیش‌نیاز حل مشکلات اقتصادی رفع مساله تحریم است/ مشکلات با غرب مدیریت شود

محمد عطریانفر، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: با توجه به اینکه بخش بزرگی از مشکلات داخلی ما ناشی از معضلات و بحران‌های حوزه سیاست خارجی است، پیش‌نیاز حل مشکلات اقتصادی ایران رفع مسأله تحریم است و حل مسأله تحریم در گرو این است که مشکلات طولانی‌مدتی که با غرب داریم به خوبی مدیریت شود.
وفاقی که مطالبات مردم را اجابت نکند، تسلیم است/ نه حمایت مطلق و نه یاس مطلق، حمایت منتقدانه/ کار تمام نشده، بلکه تازه شروع شده است!
در ویژه برنامه گفتگو با دکتر رحیم قمیشی، تحلیلگر سیاسی با دیدار نیوز مطرح شد

وفاقی که مطالبات مردم را اجابت نکند، تسلیم است/ نه حمایت مطلق و نه یاس مطلق، حمایت منتقدانه/ کار تمام نشده، بلکه تازه شروع شده است!

با دکتر رحیم قمیشی تحلیلگر سیاسی درباره "انتخابات اخیر ریاست جمهوری، پیروزی دکتر پزشکیان و بهترین نحوه تعامل با دولت چهاردهم" گفتگو کردیم.
اظهار دوستی روس‌ها و روابط راهبردی با ایران، در تناقض آشکار است

محسن رضایی: رفتار روسیه قابل‌قبول نیست، باید ابهامات را برطرف کنند

محسن رضایی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اعلام کرد: رفتار دولتمردان روسیه درباره گذرگاه زنگزور و جزایر سه‌گانه ایران، به هیچ وجه قابل‌قبول نیست و با اظهار دوستی آن‌ها و روابط راهبردی با ایران، در تناقض آشکار است. این ابهامات را باید برطرف کنند.