طعنه یک فعال اصولگرا به مدعیان دولت سیزدهم

اسب زین‌شده این بود؟!

محمد مهاجری، فعال سیاسی در واکنش به ادعای برخی از مسوولان دولت سیزدهم درباره اسب‌زین‌شده و نداشتن بدهی برای دولت چهاردهم نوشت: طبق گزارش بانک مرکزی، که رئیسش از دولت قبل مانده، بدهی دولت سیزدهم در خرداد امسال ۷۲ درصد از پارسال بیشتر شده و به رقم ۳۲۶ همت رسیده. این است اسب‌زین‌شده که تحویل پزشکیان شد؟ یادتان هست شهید رئیسی می‌گفت دولتش بدهی ندارد؟ الان روحش لعنت نمی‌کند آمارسازانی که به او دروغ تحویل دادند؟
زنگنه، نماینده مجلس می‌گوید ایده «همتی» کارساز نیست

مقصر تورم ۴۰ درصدی ما سیاستگذاران هستیم/ بانک‌ها از تغییر وام ازدواج به وام کالا سود می‌برند

محسن زنگنه، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس معتقد است که بانک‌ها از تغییر وام ازدواج به وام کالا سود می‌برند و با بیان اینکه اگر امروز تورم به ۴۰ درصد و بیش از آن رسیده و جوانان ما قادر به ازدواج نیستند، مقصر این مسئله ما سیاستگذاران هستیم، گفت: همتی (وزیر اقتصاد) قصد داشت که به شکستن صف وام ازدواج کمک شود، اما به نظر بنده ایده ارائه شده، نمی‌تواند ایده کارسازی باشد.
عارف در مراسم تکریم و معارفه وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد

راهکار مقابله با آسیب‌های اجتماعی برخورد سخت نیست

محمدرضا عارف، معاون اول رئیس‌جمهور گفت: راهکار مقابله با آسیب‌های اجتماعی برخورد‌های سخت نیست. با روش‌های نرم که در ذات این دو بخش است می‌توان به مقابله با آسیب‌های اجتماعی پرداخت.
رضایی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس اعلام کرد

لغو فیلترینگ اینستاگرام و واتساپ مطرح نیست!

در شرایطی که میلیون‌ها کاربر ایرانی در سال‌های اخیر با محدودیت شدید و فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی محبوب در کشورمان مواجه هستند و مشکلات زیادی برای آنها ایجاد شده، ابراهیم رضایی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس می‌گوید: طرحی با عنوان لغو فیلترینگ اینستاگرام و واتساپ در کمیسیون امنیت ملی مجلس مطرح نشده است.

ربیعی: تغییر سیاست‌ها می‌تواند گام اول برای گشایش‌های همه‌جانبه باشد

علی ربیعی، سخنگوی دولت دوازدهم بعد از حضور در «موسسه توانبخشی بیماری‌های اعصاب و روان امید فردا» اعلام کرد: تغییر سیاست‌ها به همراهی وفاق با مردم، می‌تواند گام اول برای پیمودن مسیر شکوفایی، توسعه و گشایش‌های همه‌جانبه باشد.
دولت باید خودش را نماینده و حامی منافع و حقوق تمام ۸۰ میلیون ایرانی بداند

حق‌شناس: وفاق شرط کافی نیست/ جریان اقلیت منافع ۸۰ میلیون نفر را گروگان گرفته است

محمدجواد حق‌شناس، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، با بیان اینکه شاید وفاق شرط لازم برای موفقیت دولت باشد، اما شرط کافی نیست، گفت: در سال‌های اخیر جریان اقلیت پر سر و صدا منافع ۸۰ میلیون آحاد جامعه را گروگان گرفته است.
صحبت‌های پزشکیان امیدوارکننده بود

صادقی: مردم از اینکه رئیس‌جمهور مشکلات فعلی را گردن دیگران بیندازد، خسته‌اند

محمود صادقی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به صحبت‌های امیدوارکننده مسعود پزشکیان در تلویزیون، گفت: مردم خسته شده‌اند از اینکه رئیس‌جمهور مشکلات فعلی را گردن دیگران بیندازد. وضع موجود را مردم با پوست و گوشت خود حس می‌کنند و آن‌ها دنبال راهکار برای حل مشکلات خود از سوی رئیس قوه مجریه هستند که به نظرم مسعود پزشکیان توانست این پیام را به مردم منتقل کند که دولت بنا ندارد در مشکلات باقی بماند.
واکنش‌ها به کشته‌شدن میرموسوی در بازداشت پلیس لاهیجان ادامه دارد

باقی: پلیس حق مجازات متهم را ندارد

عمادالدین باقی، پژوهشگر حوزه حقوق بشر در واکنش به کشته‌شدن محمد میرموسوی در بازداشتگاه پلیس لاهیجان می‌گوید: پلیس فقط ضابط است و حق مجازات متهم را ندارد، ولی آنچه در نیروی پلیس به وفور اتفاق افتاده این است که قبل از تحویل متهم به مقام قضایی، رفتار‌هایی در حد مجازات، آن هم از نوع مجازات‌های ممنوع با او صورت می‌گیرد.
شایعه عجیب در ایران

فارس: بازداشت فرزند سیدمحمدخاتمی کذب است

خبرگزاری فارس در واکنش به شایعه بازداشت فرزند سیدمحمدخاتمی، رئیس‌جمهور سابق ایران نوشت: واقعیت این است که چنین خبری صحت ندارد و همچنین بیانیه‌ای که در خبر ادعایی مطرح شده بود، اصلاً از سوی هیچ نهاد نظامی و امنیتی کشور منتشر نشد.