تیتر امروز

وفاقی که مطالبات مردم را اجابت نکند، تسلیم است/ نه حمایت مطلق و نه یاس مطلق، حمایت منتقدانه/ کار تمام نشده، بلکه تازه شروع شده است!
در ویژه برنامه گفتگو با دکتر رحیم قمیشی، تحلیلگر سیاسی با دیدار نیوز مطرح شد

وفاقی که مطالبات مردم را اجابت نکند، تسلیم است/ نه حمایت مطلق و نه یاس مطلق، حمایت منتقدانه/ کار تمام نشده، بلکه تازه شروع شده است!

با دکتر رحیم قمیشی تحلیلگر سیاسی درباره "انتخابات اخیر ریاست جمهوری، پیروزی دکتر پزشکیان و بهترین نحوه تعامل با دولت چهاردهم" گفتگو کردیم.
خواص نگران عادات روزانه عوام نباشند
افاضات اضافه

خواص نگران عادات روزانه عوام نباشند

عوام الملک در نامه جدید خود به رییس محترم خواص‌الدوله، به صحبت‌‌های اخیر مسعود درباره اطمینان به ایرانیان خارج از کشور برای بازگشت به کشور، نوشته: اینکه مثلا گاهی برای ادای پاره‌ای توضیحات به...
اعدام سی مقام دولتی/ پرداخت وام‌های نجومی به رئیس و مدیران/ پوتین و مرز‌های جغرافیایی ایران/ کمبود ده‌ها هزار معلم در کشور
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

اعدام سی مقام دولتی/ پرداخت وام‌های نجومی به رئیس و مدیران/ پوتین و مرز‌های جغرافیایی ایران/ کمبود ده‌ها هزار معلم در کشور

این بیست و ششمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
اکرمی، عضو جامعه روحانیت مبارز اعلام کرد

پزشکیان از وضع مملکت کاملا آگاه است/ ادامه این وضعیت مفید نخواهد بود

سیدرضا اکرمی، عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه پزشکیان، رئیس‌جمهوری از وضع مملکت کاملا آگاه است، گفت: امروز ۸۰ درصد اقتصاد کشور ما دولتی است و می‌دانیم ادامه این وضعیت مفید نخواهد بود.

کد خبر: ۱۷۱۶۶۷
۱۱:۰۵ - ۱۶ شهريور ۱۴۰۳

پزشکیان از وضع مملکت کاملا آگاه است

دیدارنیوز: عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: ظرفیت‌های بسیار در اقتصاد، اجتماع، سیاست و فرهنگ داریم که دولت باید برای فعال‌تر شدن آن برنامه‌ریزی داشته باشد و اولویتش را خارج‌شدن ظرفیت‌های این بخش‌ها از انحصار افراد و طبقات خاص قرار دهد.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدرضا اکرمی در گفتگو با ایسنا، با اشاره به اولویت‌های دولت چهاردهم، اظهار کرد: از اظهارات پزشکیان دریافتیم که ایشان به‌خوبی و به شکلی همه‌جانبه وضع مملکت و موجودی‌های آن را می‌داند، سابقه طولانی نمایندگی مجلس شورای اسلامی و تجربه وزارت بهداشت را در کارنامه دارد و در متن جامعه و کنار مردم گام برمی‌دارد که بر آگاهی و تسلطش نسبت به وضعیت کشور می‌افزاید.

وی افزود: نخستین اولویت دولت پزشکیان، ایجاد وحدت و وفاق همه‌جانبه میان همه افراد، گروه‌ها و جریاناتی است که جمهوری اسلامی، ایران و رهبری انقلاب را قبول دارند تا بتوان از دل این وحدت و وفاق، زمینه همکاری و تعامل هرچه بیشتر آنان با یکدیگر برای حل مشکلات کشور را شاهد بود.

عضو جامعه روحانیت مبارز یادآور شد: ایران ظرفیت‌های بسیاری در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی دارد که دولت باید برای فعال‌تر شدن این بخش‌ها نیز برنامه‌ریزی داشته باشد و اولویت خود را خارج شدن ظرفیت‌های این بخش‌ها از انحصار افراد و طبقات خاص قرار دهد. ما کشوری با بیش از ۸۵ میلیون جمعیت داریم که از منابع معدنی و طبیعی فراوانی برخوردار است و دولت باید زمینه‌ای فراهم کند تا همه بتوانند از مواهب این نعمت‌ها و ظرفیت‌ها برخوردار شوند و از توانمندی‌های کشور در حوزه‌های علمی، اقتصادی و تعاملات فرامرزی نیز استفاده شود.

اکرمی تاکید کرد: تجربه کشور‌ها در جهان نیز نشان داده که باید اقتصاد را از حالت دولتی خارج کرد و به سمت تقویت بخش‌های تعاونی و خصوصی حرکت داد. نقش دولت باید به هدایت، حمایت و نظارت در اقتصاد، متمرکز و امکان فعالیت بیشتری به تعاونی‌ها و بخش خصوصی داده شود. در زمان رئیسی هم شاهد بودیم که بر حمایت و گسترش دامنه فعالیت بخش خصوصی تاکید می‌شد. امروز ۸۰ درصد اقتصاد کشور ما دولتی است و می‌دانیم ادامه این وضعیت مفید نخواهد بود، بنابراین اولویت سوم دولت را حرکت به سمت اقتصاد تعاونی و بخش خصوصی و کاهش میزان تصدی دولت بر اقتصاد می‌دانم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی