تعلل و تاخیر عجیب در برخی لوایح

لایحه برگزاری تجمعات به کجا رسید؟

محمدصالح جوکار، رئیس کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس درخصوص آخربن وضعیت لایحه برگزاری تجمعات و راهپیمایی‌ها گفت: این لایحه در مجلس گذشته در ۲ نوبت باقی ماند و در این مجلس باید مجددا به کمیسیون بیاید و آن را بررسی کنیم و به صحن بفرستیم!
انبارلویی، فعال اصولگرا مطرح کرد

رئیس‌جمهور می‌خواهد مشکلات اقتصادی را حل کند/ با اعتراضات معلمان، بازنشستگان و کشاورزان مواجه‌ایم

کاظم انبارلویی، فعال سیاسی اصولگرا گفت: اطمینان دارم که رئیس‌جمهور هم اراده کرده است تا مشکلات اقتصادی را حل کند، اما باید توجه کرد که اکنون با اعتراضات اقشار مختلف از جمله معلمان، بازنشستگان و کشاورزان مواجه‌ایم که از دولت طلب دارند و دولت باید بدهی خود را به موقع به آن‌ها پرداخت کند.
رئیس‌جمهور اعلام کرد

بازنگری در کنکور ضروری است

مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور کشورمان اعلام کرد: برای کنکور باید معیار‌های جدیدی وضع شود تا رقابت عادلانه و برابر باشد. بازنگری در کنکور ضروری است.
هرجا ناخوشایندی حس کنم، بدون لکنت آن را بر زبان خواهم آورد

قول سخنگوی دولت به مردم؛ زبان گویای شما خواهم بود

فاطمه مهاجرانی، سخنگوی دولت چهاردهم گفت: به مردم قول می‌دهم که زبان گویای آنان خواهم بود و همه تلاش‌هایی که خدمتگزاران خدوم شما در دولت انجام خواهند داد، با آنان در میان خواهم گذاشت.
اولین گفت‌وگوی تلویزیونی رئیس دولت چهاردهم

پزشکیان: اگر دید باز رهبری نبود، ممکن بود ما را حذف کنند/ گفتند وارث چیزی خوبی شدیم، ولی پول نیست

مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهوری در اولین گفت‌وگوی تلویزیونی خود اظهار داشت: اگر مقام معظم رهبری و دید بازشان نبود، ممکن بود ما را هم حذف کنند؛ ما باید جذب کنیم نه حذف. وضعیت موجود را مردم می‌بینند، تورم و گرانی وجود دارد. در حال حل مشکل فرهنگیان، پرستاران، داروسازان و کشاورزان هستیم. گفتند وارث چیزی خوبی شدیم، ولی پول به اندازه کافی نیست.
به میزبانی پزشکیان برگزار شد

جلسه سران سه قوه درباره مسایل مهم کشور

در جلسه سران سه قوه به میزبانی رئیس‌جمهور، درباره مسائل مهم کشور تبادل نظر و برای هماهنگی هر چه بیشتر قوا در حل مسائل جاری گفتگو شد.
آنتن ماهواره ممنوع است، اما کدام خانه است که نداشته باشد؟

عارف: محدودیت‌ها در فضای مجازی هیچ اثری ندارد/ چرا نهاد‌های امنیتی اعتراض نمی‌کنند؟

محمدرضا عارف، معاون اول رئیس‌جمهور گفت: پرونده محدودیت‌ها در فضای مجازی هیچ اثری ندارد. بخش امنیتی هم راضی نیست و تعجب می‌کنم در مورد این محدودیت‌ها نهاد‌های امنیتی هیچ وقت اعتراض نمی‌کنند، چون اشرافی ندارند. شرکت‌های تامین‌کننده VPN جایگزین نهاد‌های امنیتی می‌شوند. مردم هم پول بیشتری می‌دهند به سرویس‌های با کیفیت بد و تمرد از قانون را یاد می‌دهیم.
اولین گفتگوی پزشکیان در صداوسیما زنده پخش می‌شود

رئیس‌جمهور، امشب در قاب تلویزیون

مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهوری ساعت ۲۲ امشب، شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ در نخستین گفت‌وگوی زنده تلویزیونی خود با مردم سخن می‌گوید.