تیتر امروز

حجاب در جمهوری اسلامی ربطی به شرع ندارد/ ترک عادات مسموم برای حکومت سخت شده است/ مراجع عراق خرج خود را از جمهوری اسلامی جدا کرده‌اند!
در هیجدهمین برنامه دیدار اندیشه با شهاب الدین حائری شیرازی مطرح شد:

حجاب در جمهوری اسلامی ربطی به شرع ندارد/ ترک عادات مسموم برای حکومت سخت شده است/ مراجع عراق خرج خود را از جمهوری اسلامی جدا کرده‌اند!

در هیجدهمین برنامه دیدار اندیشه با شهاب الدین حائری شیرازی در خصوص "آزادی پوشش و حجاب اجباری از منظر شرع" گفتگو کردیم.
آسیب شناسی سینمای ایران در روز ملی سینما 

آسیب شناسی سینمای ایران در روز ملی سینما 

گزارش اختصاصی دیدارنیوز به مناسبت آیین پاسداشت فرهنگی روز ملی سینما، از نشست تخصصی آسیب شناسی سینمای ایران، که با حضور چهار چهره‌ی فرهنگی و سینمایی در محل ساختمان خبرآنلاین برگزار شد.
جوزپ بورل، مسوول سیاست‌خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد

وضعیت لبنان نگران‌کننده است

درپی انفجارها مرگبار پیجرها در لبنان، جوزپ بورل، مسوول سیاست‌خارجی اتحادیه اروپا بدون اشاره به عامل این انفجار‌ها، این جنایت هولناک را محکوم کرد و گفت: من این وضعیت را به شدت نگران کننده می‌دانم و فقط می‌توانم این حملات را که امنیت و ثبات لبنان را به خطر می‌اندازد و خطر تشدید تنش در منطقه را افزایش می‌دهد، محکوم کنم.

کد خبر: ۱۷۲۴۱۵
۱۴:۰۶ - ۲۸ شهريور ۱۴۰۳

وضعیت لبنان نگران‌کننده است

دیدارنیوز: مسئول سیاست‌خارجی اتحادیه اروپا بدون اشاره به عامل انفجار‌های لبنان، این جنایت هولناک را محکوم کرد.

به نقل از ایرنا، جوزپ بورل روز چهارشنبه با انتشار بیانیه‌ای که یک نسخه آن در تارنمای اتحادیه اروپا منتشر شد گفت: در پی سلسله انفجار‌های دیروز در لبنان، با عبدالله بوحبیب وزیر امور خارجه لبنان تماس گرفتم و او در مورد انفجار تعداد زیادی دستگاه الکترونیکی در بسیاری از مناطق کشور توضیح داد.

وی افزود که بر اثر این حادثه، «هزاران نفر مجروح شدند، صد‌ها نفر در وضعیت بحرانی هستند و فشار زیادی روی بیمارستان‌های لبنان است»

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با اشاره به خسارت‌های سنگین جنایت دیروز تصریح کرد: من این وضعیت را به شدت نگران کننده می‌دانم و فقط می‌توانم این حملات را که امنیت و ثبات لبنان را به خطر می‌اندازد و خطر تشدید تنش در منطقه را افزایش می‌دهد، محکوم کنم.

وی افزود: اتحادیه اروپا از همه طرف‌های ذی‌نفع می‌خواهد که از یک جنگ همه جانبه که پیامد‌های سنگینی برای کل منطقه و فراتر از آن خواهد داشت، اجتناب کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی