تیتر امروز

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود
افاضات اضافه

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود

عوام‌الملک در نامه‌ای به حضرت مسعود بابت دستاوردهای شگفت‌انگیز اخیر به او تبریک گفته و به ماجرای یک روزنامه و صبر ایوب هم اشاره کرده است.
حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران

این سی‌ و هشتمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

حمایت وزارت خارجه آمریکا از اعتراضات مردم ایران

وزارت خارجه آمریکا با انتشار پیامی از اعتراضات این روزها در ایران حمایت کرد.

کد خبر: ۶۱۹۹
۱۰:۱۱ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۷

دیدارنیوز - توئیتر فارسی وزارت خارجه آمریکا با انتشار پیامی از اعتراضات اخیر ایران حمایت کرده و نوشت: درحالی که این نهایتا برعهده مردم ایران است که مسیرحرکت کشورشان راتعیین کنند، آمریکا از صدای مردم ایران که برای مدتی طولانی نادیده گرفته شده است، حمایت می کند.

این وزارتخانه در پیامی دیگر می نویسد: ما اعتراضات اخیر در اصفهان، کرج، شیراز، تهران و شهرهای دیگر ایران را از نزدیک دنبال می کنیم.

وزارت خارجه آمریکا با هدف تحریک مردم ایران علیه حکومت، توئیتر فارسی خود را راه اندازی کرده و سعی می کند با انتشار پیام های تحریک آمیز مردم ایران را نسبت به مقامات بدبین کند.

ایجاد اختلاف میان مردم و مسئولان ایرانی یکی از مهمترین اقداماتی است که سند افشا شده دولت آمریکا برای تغییر نظام در ایران، بر آن تاکید دارد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی