تیتر امروز

بهترین نوع حکومت در عصر غیبت حکومت دموکراتیک است/ باید با مردم با رفق و مدارا و مهربانی برخورد کرد/ حجاب واجبی شرعی است، اما اجبار به حجاب از فجایع است
در بیست و دومین برنامه دیدار اندیشه با حجت الاسلام اکبرنژاد مطرح شد

بهترین نوع حکومت در عصر غیبت حکومت دموکراتیک است/ باید با مردم با رفق و مدارا و مهربانی برخورد کرد/ حجاب واجبی شرعی است، اما اجبار به حجاب از فجایع است

در بیست و دومین برنامه دیدار اندیشه با حجت الاسلام محمد تقی اکبر نژاد، مجتهد و مدرس حوزه درباره "پیامبر مکی- پیامبر مدنی" گفتگو کردیم.
مسعود! گردن ما و شما ندارد
افاضات اضافه

مسعود! گردن ما و شما ندارد

عوام الملک با اشاره به یکی از وعده‌های مسعود درباره فیلترینگ گفته: ما اشتباه شنیده بودیم که قصد داری فیلترینگ را رفع کنی. ما را بابت این اشتباه عفو کن و اگر خواستی گردنمان را بزن. گردن ما و شما...
مذاکرات برای برقراری آتش‌بس/ بحران توزيع بنزین با کارت ملی/ نامه ۳۹ نماینده مجلس به شورایعالی امنیت ملی
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

مذاکرات برای برقراری آتش‌بس/ بحران توزيع بنزین با کارت ملی/ نامه ۳۹ نماینده مجلس به شورایعالی امنیت ملی

این سی‌ و ششمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
تنش و جنگ در خاورمیانه

حملات وحشیانه اسرائیل به لبنان و نیروهای حافظ صلح/ ایتالیا حملات را محکوم کرد

با اعلام وزارت بهداشت لبنان، جمعه شب هشت نفر در حملات اسرائیل وحشیانه به روستا‌های جنوب و شرق این کشور کشته شدند و نیرو‌های حافظ صلح سازمان ملل نیز اعلام کردند که مرکز این نیرو‌ها روز جمعه بار دیگر هدف حمله قرار گرفته است.

کد خبر: ۱۷۳۷۱۲
۱۱:۰۵ - ۲۱ مهر ۱۴۰۳

حملات وحشیانه اسرائیل به لبنان؛ تل‌آویو به نیروهای حافظ صلح هم رحم نمی‌کند

دیدارنیوز: وزارت بهداشت لبنان روز جمعه اعلام کرد که حملات اسرائیل به این کشور در بازه‌ای ۲۴ ساعته ۶۰ کشته و ۱۶۸ مجروح بر جای گذاشته است.

به این ترتیب مجموع قربانیان جنگ بین اسرائیل و حزب‌الله لبنان از زمان آغاز جنگ غزه تاکنون به ۲۲۲۹ نفر رسید. به گفته وزارت بهداشت لبنان در بازه‌ای ۲۴ ساعته در مجموع ۵۷ حمله هوایی یا گلوله‌باران در مناطق مختلف از جمله جنوب لبنان و شهر بیروت گزارش شده است.

بنا به اعلام وزارت بهداشت لبنان جمعه شب هشت نفر در حملات اسرائیل به روستا‌های جنوب و شرق این کشور کشته شدند.

از سوی دیگر نیرو‌های حافظ صلح سازمان ملل اعلام کردند که مرکز این نیرو‌ها روز جمعه بار دیگر هدف حمله قرار گرفته است. ارتش اسرائیل روز پنجشنبه نیز نیرو‌های حافظ صلح سازمان ملل را هدف گرفته بود.

در حمله روز جمعه به نیرو‌های حافظ صلح سازمان ملل در لبنان دو نفر مجروح شدند. بسیاری از مقام‌های اروپایی حملات اسرائیل به نیرو‌های حافظ صلح سازمان ملل را محکوم کرده‌اند. جورجا ملونی، نخست‌وزیر ایتالیا در یکی از آخرین واکنش‌ها به این حملات گفت که با «دقت زیاد» وضعیت نیرو‌های حافظ صلح در لبنان را دنبال می‌کند.

نخست‌وزیر ایتالیا همچنین حملات اسرائیل به این نیرو‌ها را محکوم کرد. او تاکید کرد که سربازان کشورش در چارچوب ماموریت نیرو‌های حافظ صلح سازمان ملل «کاری اساسی و ارزشمند برای برقراری ثبات در منطقه» انجام می‌دهند.

وزارت خارجه سریلانکا تائید کرده است که دو نفر از سربازان این کشور که در چارچوب ماموریت حفاظت از صلح سازمان ملل در لبنان خدمت می‌کردند در حملات اخیر مجروح شده‌اند.

بیش از ۱۰ هزار نیروی حافظ صلح از ده‌ها کشور در چارچوب ماموریت حفاظت از صلح سازمان ملل در لبنان خدمت می‌کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی