تیتر امروز

بایدن: به ایران حمله نکنید، جبران می‌کنم/ قیمت سکه و دلار در سایه جنگ/ تظاهرات بازنشستگان در چند شهر
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

بایدن: به ایران حمله نکنید، جبران می‌کنم/ قیمت سکه و دلار در سایه جنگ/ تظاهرات بازنشستگان در چند شهر

این سی‌ و پنجمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
فاضل میبدی:ما جوانان را خسته کردیم/عزاداری جوانان نشانه دینداری آن‌ها نیست/ پاسخ به سوالات نسل
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک پژوهشگر دینی

فاضل میبدی:ما جوانان را خسته کردیم/عزاداری جوانان نشانه دینداری آن‌ها نیست/ پاسخ به سوالات نسل "زد" اگر قرار است حکومت را راضی کند،بی نتیجه است

دیدارنیوز در یکی دیگر از سری برنامه های جامعه پلاس با موضوع ارتباط نسل زد با دین به سراغ حجت الاسلام فاضل میبدی پژوهشگر دینی رفت. این گفت و گوی جذاب را ببیند.
صیانت از حقوق بشر، لازمه‌ی ضروری توسعه پایدار
"معیار" در گفت و گو با یک وکیل پایه یک دادگستری بررسی کرد

صیانت از حقوق بشر، لازمه‌ی ضروری توسعه پایدار

دیدارنیوز در یکی دیگر از برنامه های "معیار" با عباس کوچ نژاد، وکیل پایه یک دادگستری موضوع توسعه را به بحث و بررسی گذاشت، حاصل این گفت و گو را ببینید و بخوانید.
ترکیه به هر قیمتی در برابر دولت اسرائیل ایستادگی می‌کند

اردوغان: اسرائیل دیر یا زود تاوان این نسل‌کشی را پس خواهد داد

رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه با انتقاد شدید از جنایات ماه‌های اخیر اسرائیل در غزه و مناطق دیگر، اعلام کرد که تل‌آویو دیر یا زود تاوان این نسل‌کشی را پس خواهد داد.

کد خبر: ۱۷۳۵۰۸
۲۰:۰۶ - ۱۶ مهر ۱۴۰۳

اردوغان: اسرائیل دیر یا زود تاوان این نسل‌کشی را پس خواهد داد

دیدارنیوز: رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) به‌مناسبت سالگرد حمله هفت اکتبر حماس به اسرائیل نوشت: «نباید فراموش شود که اسرائیل دیر یا زود تاوان این نسل‌کشی را که یک سال است همچنان ادامه می‌دهد، پس خواهد داد.»

اردوغان در ادامه تصریح کرد: «همانگونه که اتحاد مشترک بشریت، هیتلر را متوقف کرد، نتانیاهو و شبکه کشتار او نیز به همین ترتیب متوقف خواهند شد.»

رئیس جمهوری ترکیه در ادامه پیام خود اشاره کرد که «دقیقاً ۳۶۵ روز پیش، ۵۰ هزار نفر از برادران و خواهران ما که اکثراً کودک و زن بودند، به طرز فجیعی به قتل رسیدند. بیمارستان‌ها، عبادتگاه‌های ادیان مختلف و مدارس در غزه دیگر پابرجا نیستند. بسیاری از روزنامه نگاران، نمایندگان سازمان‌های جامعه مدنی و سفیران صلح دیگر در میان ما نیستند.»

وی افزود: «در غزه، فلسطین و این روز‌ها در لبنان، تنها زنان، کودکان و غیرنظامیان بی‌گناه نیستند که می‌میرند؛ بلکه بشریت و نظام بین‌المللی نیز در حال جان دادن هستند.»

رجب طیب اردوغان همچنین تأکید کرد: «بدون حسابرسی جنایات اسرائیل، جهان به آرامش نخواهد رسید و ترکیه به هر قیمتی در برابر دولت اسرائیل ایستادگی خواهد کرد و دیگر کشور‌ها را به اتخاذ این موضع شرافتمندانه دعوت خواهد کرد.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی