تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
کنعانی می‌گوید این بی‌عملی چیزی جز تشویق جنایتکاران به استمرار نسل‌کُشی فلسطینیان نیست

واکنش ایران به جنایات اسرائیل؛ کشور‌های اسلامی مسوولیت سنگینی دارند

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان جنایت هولناک رژیم اسرائیل در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه را شدیدا محکوم کرد.

کد خبر: ۱۶۶۷۷۴
۲۱:۵۶ - ۱۹ خرداد ۱۴۰۳

کنعانی

دیدارنیوز: سخنگوی وزارت امور خارجه به جنایت هولناک امروز (شنبه) اسرائیل در اردوگاه فلسطینی النصیرات واکنش نشان داد.

به نقل از رسانه وزارت خارجه، کنعانی، جنایات هولناک و تکان دهنده صهیونیست‌ها در قتل عام صد‌ها تن از شهروندان و کودکان و زنان فلسطینی در اردوگاه النصیرات در نوار غزه را نتیجه بی‌عملی دولت‌ها و نیز سازمان‌های مسئول بین‌المللی از جمله شورای امنیت سازمان ملل متحد در برابر هشت ماه جنایت جنگی و نقض همه قوانین و مقررات و حقوق بشردوستانه بین‌المللی توسط رژیم اشغالگر اسرائیل در نوار غزه دانست و افزود، تداوم این بی‌عملی چیزی جز تشویق جنایتکاران به استمرار نسل‌کُشی فلسطینیان نیست.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی تاکید کرد، پیکر‌های سلاخی شده و در خاک و خون غلتیده شهروندان و کودکان فلسطینی، نتیجه تداوم تزریق زرادخانه‌های تسلیحاتی رژیم صهیونیستی به بمب‌ها و موشک‌های آمریکایی و اروپایی و استمرار حمایت آمریکا و برخی کشور‌های اروپایی از رژیم صهیونیستی است و شهروندان بیگناه خاصه کودکان مظلوم غزه در زیر بمباران‌های وحشیانه، درد و رنج گرسنگی، تشنگی و فقدان دارو و تجهیزات درمانی ناشی از محاصره را نیز تحمل می‌کنند.

کنعانی تاکید کرد، در این وضعیت اسفناک که شاهد ناکارآمدی مطلق سازمان‌ها و مجامع بین‌المللی در دفاع از شهروندان و زنان و کودکان فلسطینی هستیم، کشور‌های اسلامی مسوولیت سنگینی دارند و باید به صورت متحد و یکپارچه در برابر این اقدامات بایستند و به مسئولیت انسانی، اخلاقی و اسلامی خود عمل کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی