تیتر امروز

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود
افاضات اضافه

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود

عوام‌الملک در نامه‌ای به حضرت مسعود بابت دستاوردهای شگفت‌انگیز اخیر به او تبریک گفته و به ماجرای یک روزنامه و صبر ایوب هم اشاره کرده است.
حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران

این سی‌ و هشتمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

تذکر درباره کمبود توالت در تهران

عضو شورای شهر تهران درباره وضعیت کمبود توالت در تهران تذکر داد.

کد خبر: ۱۴۸۹۸
۱۰:۴۷ - ۲۹ آبان ۱۳۹۷

دیدارنیوز - محمود میرلوحی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران با اشاره به روز جهانی توالت گفت: دیروز روز جهانی توالت بوده که یکی از نیازهای اساسی دنیا است به گونه‌ای که از سال ۲۰۰۱ اجلاس جهانی در سنگاپور برگزار شد و از آن زمان تاکنون اجلاس جهانی توالت برگزار می‌شود، چرا که توالت به عنوان یک مسئله اساسی در بهداشت افراد نقش ایفا می‌کند.

وی با بیان اینکه متاسفانه هنوز بیش از ۴ میلیارد نفر از جمعیت دنیا به توالت دسترسی ندارند گفت: در تهران ۱۳۶۵ سرویس بهداشتی با ۹ هزار چشمه توالت ایجاد شده است و با اینکه کارهای زیادی انجام شده اما هنوز راه بسیاری وجود دارد.

وی با بیان اینکه نباید از مطرح کردن موضوع توالت شرم داشته باشیم، گفت: تنها ۴ درصد توالت‌های تهران برای مادر و کودک مناسب سازی شده است و این نشان می‌دهد که هنوز راه طولانی در این زمینه داریم.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی