تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

شورش خونین در اکوادور؛ ۴۳ نفر کشته شدند

دولت اکوادور اعلام کرد که در جریان یک شورش بین باند‌های رقیب در یک زندان در شهر «سانتو دومینگو» ده‌ها نفر از زندانیان کشته شدند. علت شروع درگیری، انتقال رئیس یکی از باند‌های تبهکار به این زندان بوده است.

کد خبر: ۱۲۹۲۶۴
۱۰:۲۱ - ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱

شورش خونین در اکوادور؛ ۴۳ نفر کشته شدند

دیدارنیوز: وزارت کشور اکوادور اعلام کرد که همزمان با انتقال رئیس یکی از باند‌های تبهکار این کشور به زندانی در شهر «سانتو دومینگو»، شورشی خونین توسط زندانیان در گرفت که موجب کشته شدن ۴۳ زندانی شد.

به نقل از رویترز، دولت اکوادور اعلام کرد که در جریان یک شورش بین باند‌های رقیب در یک زندان در شهر «سانتو دومینگو» ده‌ها نفر از زندانیان کشته شدند.

«پاتریسیو کاریو» وزیر کشور اکوادور در این باره به خبرنگاران گفت که علت شروع درگیری، انتقال رئیس یکی از باند‌های تبهکار به این زندان بوده است که احتمال می‌رود این فرد موجب بروز ناآرامی در میان زندانیان شده باشد.

وی افزود که در پی این شورش تعداد ۱۰۸ تن از زندانیان متواری شده اند و تعداد ۱۱۲ نفر دیگر پس از فرار از زندان، مجدداً بازداشت شده اند.

دفتر دادستان کل و همچنین وزارت کشور اکوادور اعلام کردند که ۴۳ زندانی در این شورش کشته اند که اکثر آن‌ها به وسیله ضربات چاقو از پای در آمده اند.

دولت این کشور این شورش را به درگیری بین باند‌های تبهکار بر سر کنترل قلمرو و مسیر‌های قاچاق مواد مخدر نسبت داده است.

سال گذشته، ۳۱۶ زندانی در جریان شورش در زندان‌های مختلف در سراسر اکوادور جان خود را از دست دادند.

نرخ بالای آمار جرم و جنایت در این کشور آمریکای جنوبی بسیار بالاست، به طوری چندی پیش رئیس جمهور این کشور در ۳ استان اکوادور به دلیل افزایش جرم و جنایت، وضعیت فوق العاده اعلام کرد.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی