تیتر امروز

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود
افاضات اضافه

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود

عوام‌الملک در نامه‌ای به حضرت مسعود بابت دستاوردهای شگفت‌انگیز اخیر به او تبریک گفته و به ماجرای یک روزنامه و صبر ایوب هم اشاره کرده است.
حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران

این سی‌ و هشتمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
شکوری‌راد خبر داد

جبهه اصلاحات هفته آینده رئیس و سخنگوی خود را انتخاب می‌کند

علی شکوری‌راد، سخنگوی جبهه اصلاحات اعلام کرد که هفته آینده رئیس، نواب رئیس، دبیر و سخنگوی این جبهه برای دوره یک‌سال آینده انتخاب خواهند شد.

کد خبر: ۱۲۳۵۳۱
۱۱:۳۹ - ۰۹ اسفند ۱۴۰۰

جبهه اصلاحات رئیس و سخنگوی خود را انتخاب می‌کند

دیدارنیوز: سخنگوی جبهه اصلاحات اعلام کرد که هفته آینده جلسه مجمع شکل خواهد گرفت که در آن رئیس، سخنگو، نایب رئیس و دبیر آن برای یک دوره انتخاب خواهند شد.

علی شکوری‌راد سخنگوی جبهه اصلاحات در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برنامه سال آینده جبهه اصلاحات چیست گفت: پس از اصلاح آئین‌نامه که در جلسه پیشین مجمع عمومی جبهه اصلاحات صورت گرفت، در جلسه آینده مجمع که هفته آینده برگزار خواهد شد رئیس، نواب رئیس، دبیر و سخنگو برای دوره یک‌سال آینده انتخاب خواهند شد.

وی افزود: همچنین انتخابات هیأت رئیسه کارگروه‌ها برگزار شده و چهار نفر رؤسای کارگروه‌ها نیز به ترکیب هیأت رئیسه افزوده خواهند شد.

با استقرار هیأت رئیسه جدید برنامه سال آینده جبهه اصلاحات نیز رقم خواهد خورد.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی