تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

قاتل فراری دستگیر شد

سردار القاصی مهر، فرمانده انتظامی استان ایلام از دستگیری قاتل فراری که در یکی از محلات شهر ایلام اقدام به قتل کرده و متواری شده بود خبر داد.

کد خبر: ۱۰۹۳۹۱
۱۱:۱۶ - ۳۱ شهريور ۱۴۰۰

دستگیری قاتل فراری

دیدارنیوز ـ سردار دلاور القاصی مهر، فرمانده انتظامی استان ایلام، گفت: در جریان یک فقره قتل چند روز گذشته در یکی از محلات شهر ایلام، شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

او افزود: با تلاش شبانه روزی کارآگاهان و اقدامات فنی و اطلاعاتی و جمع آوری ادله و مستندات لازم هویت قاتل شناسایی و در یک اقدام منسجم پلیسی و در حالی که متهم در حال استراحت بود دستگیر و از مخفیگاه وی ۲ قبضه سلاح شکاری و جنگی کشف شد.

او با بیان اینکه متهم در بازجویی فنی پلیس به جرم خود معترف شد، ادامه داد: متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

او مطرح کرد: نیروی انتظامی با اشراف کامل اطلاعاتی اجازه نخواهند داد، قانون شکنان و مخلان امنیت عمومی نظم جامعه را بر هم بزنند.

منبع: رکنا
برچسب ها: حوادث
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی