ضرغامی به کدام نامزد رای می‌دهد؟/ قرعه‌کشی در خانواده!
اظهارات جالب یک وزیر

ضرغامی به کدام نامزد رای می‌دهد؟/ قرعه‌کشی در خانواده!

عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی پس از جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: من هنوز تصمیم نگرفته‌ام که به چه کسی رای بدهم. خانواده‌ام هم هنوز تصمیم نگرفته‌اند، آخرین صحبتی که با خانواده‌ام داشتم دیدم می‌خواهند بین ۳-۴ نفر قرعه کشی کنند!
دولت آینده نگاه خودی و غیرخودی را از سینما حذف کند
مهدی صباغ‌زاده، کارگردان و تهیه‌کننده سینما مطرح کرد

دولت آینده نگاه خودی و غیرخودی را از سینما حذف کند

مهدی صباغ‌زاده، کارگردان و تهیه‌کننده سینما با انتقاد از شرایط سینمای کشور، گفت: یکی از معضلات نگاه جناحی است که مدیران حاضر در بخش‌های مختلف سینما افراد را به صورت خودی و غیرخودی نگاه می‌کنند و همین وضعیت باعث شده افرادی فعال باشند که دانش کافی ندارند و دلیل فعالیتشان این است که خودی شناخته می‌شوند. امیدوارم این نوع نگاه که تنها مربوط به این دولت نیست و شاید ۷ یا ۸ سال است که وجود دارد، از بین برود.

مصرف مکمل آهن برای این افراد ضروری است

مصرف مکمل‌های آهن برای خانم‌های باردار، نوزادان، بیماران دیالیزی و ورزشکاران ضروری است. مکمل‌های آهن می‌توانند به جبران سطح پایین آهن یا درمان کم‌خونی و فقر آهن کمک کنند.
رکورد افتتاحیه جهانی برای انیمیشن‌ها شکست

درخشش انیمیشن Inside Out ۲ در گیشه

انیمیشن «Inside Out ۲» با فروش جهانی ۲۹۵ میلیون دلار (۲۳۲.۶ میلیون پوند) در آخر هفته گذشته، رکورد افتتاحیه جهانی را برای یک انیمیشن شکست.
امروز در تلویزیون ..

از مناظره‌ها چه می‌دانیم؟

امروز دوشنبه (۲۸ خرداد) اولین قسمت از پنجمین تجربه برگزاری مناظره نامزد‌های ریاست جمهوری با موضوع «اقتصادی» روی آنتن شبکه یک خواهد رفت.
مستندساز: از کمبود بودجه به فقدان بودجه رسیده‌ایم

مستندساز: از کمبود بودجه به فقدان بودجه رسیده‌ایم

محمد احسانی، مستندساز گفت: درباره دشواری‌ها باید بگویم که بسیار است و عمده مشکلات هم مسائل مالی است. این موضوع دامن گیر مستند ایران است و از کمبود بودجه به فقدان بودجه رسیده‌ایم. فیلمساز‌ها از خود هزینه می‌کنند، ولی این کار چند بار می‌تواند اتفاق بیفتد؟

این فیلم‌‌ها را در روز عید قربان تماشا کنید

فردا دوشنبه، ۲۸ خردادماه و در روز عید قربان، می‌توانید چند فیلم‌سینمایی را از تلویزیون تماشا کنید؛ از جمله فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «ابراهیم خلیل الله»، «دنیای آرمان»، «خرس‌های بونی: بازگشت به زمین»، «وقتی همه خواب بودند»، «شغل خیلی آسان»، «چیتی چیتی بنگ بنگ»، «پاکباخته»، «سفر بزرگ»، «گرن توریسمو»، «صاحب خانه مزاحم»، «مجردها»، و ..
۸