این فیلم‌‌ها را در روز عید قربان تماشا کنید

فردا دوشنبه، ۲۸ خردادماه و در روز عید قربان، می‌توانید چند فیلم‌سینمایی را از تلویزیون تماشا کنید؛ از جمله فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «ابراهیم خلیل الله»، «دنیای آرمان»، «خرس‌های بونی: بازگشت به زمین»، «وقتی همه خواب بودند»، «شغل خیلی آسان»، «چیتی چیتی بنگ بنگ»، «پاکباخته»، «سفر بزرگ»، «گرن توریسمو»، «صاحب خانه مزاحم»، «مجردها»، و ..
دیوارنگاره ولیعصر «انتخاباتی» شد

دیوارنگاره ولیعصر «انتخاباتی» شد

دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر (عج) صبح امروز شنبه ۲۶ خردادماه رونمایی شد که پیام انتخاباتی آن، با نقل سخنی از حضرت علی(ع) این است: «هرگز وعده‌ای نده که نسبت به انجام آن از خود مطمئن نیستی.»
این خوراکی به سلامت مغز و قلب کمک می‌کند

این خوراکی به سلامت مغز و قلب کمک می‌کند

آجیل و مغزها، گنجینه‌ای از فواید برای سلامتی هستند و مصرف منظم آن می‌تواند به ارتقاء سلامت جسمی و روحی در جنبه‌های مختلف مانند «سلامت قلب»، «کنترل وزن»، «سلامت مغز» و .. کمک کند.
خوش به حال عوام عزیزشان!
افاضات اضافه

خوش به حال عوام عزیزشان!

عیسی، خواص‌الدوله امور ارتباطات اعلام کرد که یک بسته ۲۰ گیگابایتی پیام‌رسان‌های داخلی برای عوام عزیزشان در نظر گرفته است. خوش به حال عوام عزیزشان!
ارتباطات عصبی در بدن چگونه است

مغز دوم انسان کجاست؟

در کتاب «مغز دوم» آمده است: در معده یک شبکه عصبی با بیش از ۱۰۰ میلیارد نورون وجود دارد که سیگنال‌های استرس را به بدن می‌دهد و گاهی اوقات نیز موجب بیماری می‌شود.