رئیس سازمان صدا و سیما اعلام کرد

زمان مناظرات انتخاباتی برای «جشن غدیر» تغییر نمی‌کند

پیمان جبلی، رئیس سازمان صدا و سیما درباره هم زمانی برنامه جشن غدیر با آخرین مناظره نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری گفت: فشرده بودن زمان تبلیغات و برگزاری مناظرات در هفته دوم و مناسبت‌هایی که با آن روبرو هستیم کار را یک مقدار سخت کرده است. تمام تلاش خود را کرده‌ایم که تا حد امکان این محدودیت‌ها را در نظر بگیریم. در نهایت جدول اعلام شده به نظر نمی‌رسد تغییری در زمان مناظرات اتفاق بیفتد.

در این ۳ حالت مسواک نزنید

بنابه گفته برخی از دندانپزشکان، گاهی‌اوقات مسواک زدن ضررش بیشتر از مسواک نزدن است. در واقع در سه موقعیت هرگز نباید مسواک بزنید.

«سرگیجه» رئالیتی شوی جدید نمایش خانگی

رئالیتی شوی «سرگیجه» از روز سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ از پلتفرم فیلم‌نت پخش می‌شود. در این برنامه در هر قسمت چهار چهره شناخته شده در قالب چالش‌هایی جذاب به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.
پرونده قتل مهرجویی و همسرش؛ دو بار قصاص برای متهم اول/ هنوز رای قطعی صادر نشده
سخنگوی قوه قضائیه خبر داد

پرونده قتل مهرجویی و همسرش؛ دو بار قصاص برای متهم اول/ هنوز رای قطعی صادر نشده

اصغر جهانگیر، سخنگوی قوه قضائیه درباره آخرین وضعیت پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش اعلام کرد: این پرونده دارای چهار متهم است که متهم اول به دو بار قصاص، متهم دوم به تحمل ۲۰ سال حبس و شلاق تعزیری، متهم سوم به تحمل ۲۰حبس و متهم چهارم به دلیل نوجوان بودن به ۵ سال نگهداری در کانون اصلاح و تربیت محکوم شدند.
«همستر کامبت» بازی نیست!
رئیس کمیسیون نرم‌افزار‌های سرگرمی و بازی‌های رایانه‌ای سازمان نصر ایران اعلام کرد

«همستر کامبت» بازی نیست!

ابوالفضل صادق، رئیس کمیسیون نرم‌افزار‌های سرگرمی و بازی‌های رایانه‌ای سازمان نصر ایران با اشاره به اینکه از نظر بازی‌سازان «همستر کامبت» در دسته بازی‌ها قرار نمی‌گیرد، گفت: البته طراحان این بازی سعی کردند همستر کامبت تا حدی شبیه به بازی‌های آیدل کلیکر (نوعی بازی ویدیویی که برای گروه خاصی طراحی شده است) باشد، اما چون در آن تقریبا هیچ گیم‌پلی به جز ضربه زدن انجام نمی‌شود، نمی‌توان اسم بازی بر آن گذاشت.
ظرفیت‌های رسانه ملی در اختیار نامزدهاست
پیمان جبلی مطرح کرد

ظرفیت‌های رسانه ملی در اختیار نامزدهاست

پیمان جبلی، رئیس صداوسیمای جمهوری اسلامی گفت: ظرفیت‌های رسانه ملی در اختیار نامزدهاست و امید داریم برگ زرین دیگری در تاریخ شکوهمند انقلاب ورق بخورد و ما در آن سهیم باشیم.

«لاک‌پشت و خرگوش» روی صحنه می‌رود

نمایش «لاک‌پشت و خرگوش» خرداد و تیر ۱۴۰۳ در سالن آینه مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری ویژه کودکان و خردسالان اجرا می‌شود.
پیشگیری از سرطان با رعایت ۵ نکته

پیشگیری از سرطان با رعایت ۵ نکته

گام‌های کوچکی مانند حذف نوشیدنی‌های شیرین از رژیم غذایی، مصرف کمتر گوشت قرمز و ورزش مکرر می‌تواند تاثیر زیادی در کاهش خطر ابتلا به سرطان داشته باشد.

سکته مغزی «محمدعلی بهمنی»

محمدعلی بهمنی، شاعر پیشکسوت کشورمان در پی سکته مغزی در بیمارستان بستری شد و قرار است متخصص نورولوژی او را معاینه کند و روند درمان ادامه باید.
۱۰