مدیرمسئول روزنامه دنیای اقتصاد مطرح کرد

تغییر نام معاونت مطبوعاتی ضروری بود

علیرضا بختیاری، مدیرمسئول روزنامه دنیای اقتصاد با اشاره به تغییر نام معاونت مطبوعاتی گفت: در فضای مطبوعات جهانی، تغییرات در این زمینه دیده می‌شود و در ایران نیز این مهم ضرورت داشت از این‌رو تغییر عنوان مطبوعات به عنوان رسانه ضروری بود که اتفاقا دیرهم شده و باید از سال‌های قبل این مهم رخ می‌داده و این تغییر مطلوب و درست است.

ایلان ماسک «مدرسه» می‌سازد

ایلان ماسک، یکی از ثروتمندترین مردان جهان و مدیرعامل شرکت اسپیس‌اکس بار دیگر خبرساز شده است؛ طبق گزارش بلومبرگ، او حدود ۱۰۰ میلیون دلار به یک سازمان خیریه کمک کرده تا یک مدرسه برای دانش‌آموزان مقطع ابتدایی تا دبیرستان در شهر آستین ایالت تگزاس احداث کند.
علی سرتیپی، درباره افزوده شدن عنوان تبلیغات به نام معاونت امور رسانه‌ای بیان کرد

تبلیغات امروز حرف اول را در جهان می‌زند

علی سرتیپی، تهیه‌کننده سینما و رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی شرکت‌های نمایش ویدیوی برخط درباره افزوده شدن عنوان تبلیغات به نام معاونت امور رسانه‌ای گفت: همین که نام تبلیغات به عنوان معاونت ورود پیدا کرد نشان از اهمیت آن دارد.
علی اصغر کیا تاکید کرد

لزوم تغییر شرح وظایف «معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات»

علی اصغر کیا، سرپرست دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی با تاکید بر لزوم تغییر شرح وظایف «معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات» بعد از تغییر عنوان این سازمان گفت: عنوان جدید «معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات» شامل همه رسانه‌ها از جمله دیداری، شنیداری، مکتوب و… می‌شود و می‌تواند امور مربوط به آن‌ها را پوشش دهد.
رئیس فرهنگستان هنر اعلام کرد

شاهنامه فردوسی، شناسنامه هویت ایرانی است

مجید شاه‌حسینی، رئیس فرهنگستان هنر در افتتاحیه دومین کنگره بین‌المللی فرهنگ و هنر در تمدن اسلامی گفت: شاهنامه فردوسی به عنوان شناسنامه هویت ایرانی شناخته شده است.

پیش‌بینی وزیر ارشاد از تعداد تماشاگران سینما و فروش بلیت

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر ارشاد دولت سیزدهم گفت: پیش‌بینی می‌کنم تا پایان سال تماشگران سینما‌های کشور عدد ۳۰ میلیون نفر را رد خواهند کرد، همچنین پیش‌بینی می‌کنم عدد فروش بلیت از طریق گیشه بلیت و سامانه فروش مجازی تا پایان سالجاری به ۱۰۰۰ میلیارد تومان برسد.
ضرغامی خبر داد

تصویب لغو روادید با ۳۲ کشور برای «خنثی‌کردن ایران‌هراسی»

ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از تصویب لغو روادید با ۳۲ کشور در دولت خبر داد و گفت: لغو یک‌طرفه روادید با اولویت‌هایی که ما مشخص کرده بودیم امروز در دولت تصویب شد. جمهوری اسلامی نشان داد که آمادگی دارد در‌ها را به روی مردم دنیا باز کند و تسهیلات بیشتری برایشان فراهم کند تا مردم دنیا بتوانند به راحتی به کشور ما بیایند و از مزیت‌های آن استفاده کنند. در کنار آن بسیاری از تبلیغات منفی، شایعات و ایران‌هراسی که امروز یکی از ترفند‌های نظام استکباری است، خنثی شود.

بارندگی‌ها به دیوارهای کاهگلی قلعه ازبکی آسیب زد

فرزان احمدزاده، باستان شناس درباره آسیب بارندگی‌ها به دیوارهای کاهگلی قلعه ازبکی گفت: هرچند کار‌های حفاظتی و کاهگلی که برای حفاظت از بنا زده بودیم هنوز پابرجاست، اما تصورمان برآن بود که حداقل ۵ تا ۷ سال باقی بمانند درحالی که شدت بارندگی در دو سال گذشته به اندازه‌ای بود که اکنون نیاز به مرمت دوباره احساس می‌شود.