تیتر امروز

سیدعلی مجتهدزاده: اراده‌ای برای اجرای قانون جرم سیاسی نمی‌بینم/ اعضای هیئت منصفه در ایران، وابستگان یک گروه سیاسی خاص هستند/ یکی از بهترین کارهای مرحوم رئیسی در قوه قضائیه، برکناری جعفری دولت آبادی از دادستانی تهران بود
گفت‌وگوی دیدار در برنامه «ایرانشهر» با یک حقوقدان و وکیل دادگستری

سیدعلی مجتهدزاده: اراده‌ای برای اجرای قانون جرم سیاسی نمی‌بینم/ اعضای هیئت منصفه در ایران، وابستگان یک گروه سیاسی خاص هستند/ یکی از بهترین کارهای مرحوم رئیسی در قوه قضائیه، برکناری جعفری دولت آبادی از دادستانی تهران بود

دیدارنیوز در بیست و یکمین پرده از برنامه «ایرانشهر» به سراغ «سید علی مجتهدزاده»، حقوقدان و وکیل باسابقه دادگستری رفته و مسائل مختلف مرتبط با منافع ملی ایران از فعال شدن مکانیسم ماشه، تحرکات تندرو‌ها...
استقبال ايران از مذاکره واقعی با آمریکا/ خط و نشان پزشکیان برای خودروسازان/ باید راهی برای مذاکره پیدا کرد
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

استقبال ايران از مذاکره واقعی با آمریکا/ خط و نشان پزشکیان برای خودروسازان/ باید راهی برای مذاکره پیدا کرد

این صد و سی و دومین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که امروز دوشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۴ با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
زیدآبادی: آنقدر بر سر مجلس فیلتر گذاشتند که امروز صدای رسایی‌ها و ثابتی‌ها را از آن می‌شنویم/ پشت شما، جمهوری اسلامی است!/ عبدالکریمی: پشت من، هیچکس نیست، خداست!/ ناتو، صهیونیست‌ها و رضا پهلوی، نمی‌توانند برای ما دموکراسی بیاورند
در مناظره دو فعال سیاسی در دیدارنیوز مطرح شد

زیدآبادی: آنقدر بر سر مجلس فیلتر گذاشتند که امروز صدای رسایی‌ها و ثابتی‌ها را از آن می‌شنویم/ پشت شما، جمهوری اسلامی است!/ عبدالکریمی: پشت من، هیچکس نیست، خداست!/ ناتو، صهیونیست‌ها و رضا پهلوی، نمی‌توانند برای ما دموکراسی بیاورند

در ادامه سلسله مناظرات دیدارنیوز در خصوص مسائل روز کشور و منافع ملی، میزبان بیژن عبدالکریمی، استاد فلسفه دانشگاه و احمد زیدآبادی، روزنامه نگار و فعال سیاسی بودیم که در ادامه می‌‌خوانید.
علی اصغر کیا تاکید کرد

لزوم تغییر شرح وظایف «معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات»

علی اصغر کیا، سرپرست دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی با تاکید بر لزوم تغییر شرح وظایف «معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات» بعد از تغییر عنوان این سازمان گفت: عنوان جدید «معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات» شامل همه رسانه‌ها از جمله دیداری، شنیداری، مکتوب و… می‌شود و می‌تواند امور مربوط به آن‌ها را پوشش دهد.

کد خبر: ۱۵۹۸۱۶
۰۹:۵۹ - ۲۴ آذر ۱۴۰۲

لزوم تغییر شرح وظایف «معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات» بعد از تغییر عنوان این سازمان

دیدارنیوز: سرپرست دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی گفت: با تغییر عنوان «معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی» به «معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات» شرح وظایف آن هم تغییر خواهد کرد، نیرو‌ها و کارشناسانی هم متناسب با پست‌ها حضور پیدا خواهند کرد. در چنین شرایطی تاثیرگذاری این سازمان هم نسبت به قبل متفاوت و بهتر خواهد بود.

علی اصغر کیا، سرپرست دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی در بیان ارزیابی خود از تغییر عنوان معاونت مطبوعاتی به معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات به شفقنا رسانه می‌گوید: با توجه به ماهیتی که قبلا مطبوعات پیدا کرده بود و بخش عمده‌ای از رسانه‌های ما شامل بخش مکتوب می‌شد، این معاونت به «معاونت مطبوعاتی» نام گذاری شد تا به امور رسانه‌های مکتوب بپردازد. عنوان جدید «معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات» شامل همه رسانه‌ها از جمله دیداری، شنیداری، مکتوب و… می‌شود و می‌تواند امور مربوط به آن‌ها را پوشش دهد. البته این عنوان جدید حوزه فضای مجازی را پوشش نمی‌دهد که من معتقدم با توجه به تغییرات صورت گرفته در حوزه وظایف رسانه‌ها و ظهور ابزار‌های جدید بهتر بود، عنوان جدید شامل حوزه فضای مجازی هم می‌شد تا جامع‌تر باشد.

او با اشاره به لزوم تغییرات در ساختار معاونت می‌گوید: طبیعتاً با تغییر این عنوان شرح وظایف معاونت تغییر خواهد کرد، نیرو‌ها و کارشناسانی هم متناسب با پست‌ها حضور پیدا خواهند کرد. وقتی ساختار و شرح وظایف کارشناسان و بخش‌های مختلف آن تغییر کند، تاثیرگذاری آن هم نسبت به قبل متفاوت و بهتر خواهد بود.

کیا با اشاره به خبر برگزاری نمایشگاه در نیمه دوم بهمن ماه امسال می‌گوید: نمایشگاه مطبوعات قبلا چند بار برگزار شد که به عقیده من عملکرد خوبی داشت. برگزاری این نمایشگاه البته نباید مختص به مطبوعات باشد و باید کل رسانه‌ها را، هم در عنوان و هم در عمل شامل شود تا رقابتی سازنده بین آن‌ها صورت گیرد.

او تاکید می‌کند: بهتر است در این نمایشگاه رسانه‌های جدید هم حضور داشته باشند اگرچه مطبوعات و رسانه‌های قدیمی هم متناسب با تکنولوژی‌های جدید خودشان را به روز کرده اند با این حال حضور رسانه‌های جدید هم می‌تواند نقش به سزایی در ایجاد رقابت بین رسانه‌ها در زمینه‌های مختلف از تیزر‌های تبلیغاتی تا پادکست‌ها و برنامه‌های کوتاه مستند داشته باشد.

ارسال نظرات
امروز چهارشنبه ۲۸ آبان
امروز چهارشنبه ۲۸ آبان
امروز چهارشنبه ۲۸ آبان
امروز چهارشنبه ۲۸ آبان