تیتر امروز

زهرا نژادبهرام: تصمیم گیران دوباره دارند راه را اشتباه می‌روند/ دارویی برای مقابله با بی حجابی کشف شده که ما نمی‌دانیم؟
گفت و گوی دیدار با یک فعال سیاسی اصلاح طلب درباره کلینیک ترک بی حجابی

زهرا نژادبهرام: تصمیم گیران دوباره دارند راه را اشتباه می‌روند/ دارویی برای مقابله با بی حجابی کشف شده که ما نمی‌دانیم؟

خبر راه اندازی کلینیک ترک بی حجابی دلیل گفت و گوی دیدارنیوز با زهرا نژاد بهرام فعال سیاسی اصلاح طلب شد. او معتقد است: راه‌اندازی کلینیک برای درمان جسم انسان است نه روح و اعتقادات مردم.
محمد قوچانی: با این قانون اساسی به توسعه نمی‌رسیم/ یک جریان معتقد است که توسعه خلاف شرع است/ تا یک جامعه مدنی شکل نگیرد، توسعه محقق نمی‌شود
واکاوی چرائی عدم توسعه در ایران در گفت‌وگوی دیدار با مدیر مسئول ماهنامه آگاهی نو

محمد قوچانی: با این قانون اساسی به توسعه نمی‌رسیم/ یک جریان معتقد است که توسعه خلاف شرع است/ تا یک جامعه مدنی شکل نگیرد، توسعه محقق نمی‌شود

اهمیت موضوع عدم توسعه در ایران بهانه گفت و گو با محمد قوچانی، روزنامه نگار شد؛ او معتقد است: در هر کشوری تا یک جامعه مدنی شکل نگیرد، توسعه محقق نمی شود.
لازم نیست خواص جایی بروند
افاضات اضافه

لازم نیست خواص جایی بروند

عوام الملک در نامه‌ای به حضرت مسعود نوشت: بر خلاف تبلیغات برخی از این رسانه‌های بیگانه وابسته، لازم هم نیست خواص جایی بروند. ما عوام خودمان داریم می‌رویم. داریم کم می‌شویم. داریم خودمان را می‌کشیم...
علی اصغر کیا تاکید کرد

لزوم تغییر شرح وظایف «معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات»

علی اصغر کیا، سرپرست دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی با تاکید بر لزوم تغییر شرح وظایف «معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات» بعد از تغییر عنوان این سازمان گفت: عنوان جدید «معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات» شامل همه رسانه‌ها از جمله دیداری، شنیداری، مکتوب و… می‌شود و می‌تواند امور مربوط به آن‌ها را پوشش دهد.

کد خبر: ۱۵۹۸۱۶
۰۹:۵۹ - ۲۴ آذر ۱۴۰۲

لزوم تغییر شرح وظایف «معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات» بعد از تغییر عنوان این سازمان

دیدارنیوز: سرپرست دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی گفت: با تغییر عنوان «معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی» به «معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات» شرح وظایف آن هم تغییر خواهد کرد، نیرو‌ها و کارشناسانی هم متناسب با پست‌ها حضور پیدا خواهند کرد. در چنین شرایطی تاثیرگذاری این سازمان هم نسبت به قبل متفاوت و بهتر خواهد بود.

علی اصغر کیا، سرپرست دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی در بیان ارزیابی خود از تغییر عنوان معاونت مطبوعاتی به معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات به شفقنا رسانه می‌گوید: با توجه به ماهیتی که قبلا مطبوعات پیدا کرده بود و بخش عمده‌ای از رسانه‌های ما شامل بخش مکتوب می‌شد، این معاونت به «معاونت مطبوعاتی» نام گذاری شد تا به امور رسانه‌های مکتوب بپردازد. عنوان جدید «معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات» شامل همه رسانه‌ها از جمله دیداری، شنیداری، مکتوب و… می‌شود و می‌تواند امور مربوط به آن‌ها را پوشش دهد. البته این عنوان جدید حوزه فضای مجازی را پوشش نمی‌دهد که من معتقدم با توجه به تغییرات صورت گرفته در حوزه وظایف رسانه‌ها و ظهور ابزار‌های جدید بهتر بود، عنوان جدید شامل حوزه فضای مجازی هم می‌شد تا جامع‌تر باشد.

او با اشاره به لزوم تغییرات در ساختار معاونت می‌گوید: طبیعتاً با تغییر این عنوان شرح وظایف معاونت تغییر خواهد کرد، نیرو‌ها و کارشناسانی هم متناسب با پست‌ها حضور پیدا خواهند کرد. وقتی ساختار و شرح وظایف کارشناسان و بخش‌های مختلف آن تغییر کند، تاثیرگذاری آن هم نسبت به قبل متفاوت و بهتر خواهد بود.

کیا با اشاره به خبر برگزاری نمایشگاه در نیمه دوم بهمن ماه امسال می‌گوید: نمایشگاه مطبوعات قبلا چند بار برگزار شد که به عقیده من عملکرد خوبی داشت. برگزاری این نمایشگاه البته نباید مختص به مطبوعات باشد و باید کل رسانه‌ها را، هم در عنوان و هم در عمل شامل شود تا رقابتی سازنده بین آن‌ها صورت گیرد.

او تاکید می‌کند: بهتر است در این نمایشگاه رسانه‌های جدید هم حضور داشته باشند اگرچه مطبوعات و رسانه‌های قدیمی هم متناسب با تکنولوژی‌های جدید خودشان را به روز کرده اند با این حال حضور رسانه‌های جدید هم می‌تواند نقش به سزایی در ایجاد رقابت بین رسانه‌ها در زمینه‌های مختلف از تیزر‌های تبلیغاتی تا پادکست‌ها و برنامه‌های کوتاه مستند داشته باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی