آمار گردشگری در هشت ماه اول سال جاری ۴۸.۵ درصد افزایش داشته است

ضرغامی: سواد میراث فرهنگی در مسئولان خیلی پایین است

عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی و گردشگری از رشد ۴۸.۵ درصدی آمار گردشگری در هشت ماه اول سال جاری خبر داده و گفته سواد میراث فرهنگی در مسئولان خیلی پایین است.

درگذشت جمشید هاشم‌پور تکذیب شد

کانال‌های مجازی از دقایقی پیش خبری را دست به دست کردند که جامعه هنری را نگران کرد؛ اما خوشبختانه خبر درگذشت جمشید هاشم‌پور صحت ندارد و او در سلامتی کامل به‌سر می‌برد.

سفر ایرانی‌ها به مصر، در گروی پایان جنگ!

حرمت‌الله رفیعی، رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران گفت: هرچند طرف مصری بر سفر گروهی ایرانی‌ها به این کشور تاکید دارد، اما شرایط فعلی به گونه‌ای نیست که بتوان این کار را انجام داد. تا زمانی که جنگ غزه ادامه دارد، نمی‌توان به مصر سفر کرد و برقراری سفر به مصر در گروی اتمام جنگ غزه است.

فناوری، زمان را از شما می‌دزدد!

برای بازپس‌گیری زمانی که فناوری از شما دزدیده باید مدیریت زمانی خود را تغییر دهید. برای رهایی از عادت پر کردن زمان با وظایف بیشتر، گاهی صرفا باید بپذیرید که کار کمی انجام دهید یا اصلا هیچ کاری را انجام ندهید.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح کرد

مردم و هنرمندان تئاتر شهر را دوست دارند

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر ارشاد گفت: تئاترشهر برای کشور و شهر تهران مثل قلب تپنده حوزه فرهنگ و هنر است. تئاترشهر نه تنها نماد فرهنگی هنری تهران؛ بلکه نمادی برای کل کشور است و مردم و هنرمندان تئاتر شهر را دوست دارند.