در ۱۳ فروردین این فیلم‌ها را تماشا کنید

امروز ۱۳ فروردین‌ماه ۱۴۰۳، فیلم‌های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن‌های «ضد»، «دریاچه بایکال»، «اخت الرضا»، «طعم آفتاب»، «تنها»، «گذرگاه»، «ملک سلیمان»، «مرد کوچک»، «مرد منطق»، «اژد‌های پدرم»، «تقویم ماه می»، «ناکجا» و «مرد بارانی» روی آنتن می‌روند.
پرچم سه‌رنگ نماد هویت ایرانیان است

ضرغامی: جمهوری اسلامی آمده که بماند

عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی می‌گوید که پرچم سه‌رنگ و زیبای ایران، نماد هویت ایرانیان است و تمام اقوام و ادیان مختلف در کشور ذیل این پرچم زندگی می‌کنند. او گفت: جمهوری اسلامی آمده که بماند. جمهوری اسلامی یک نظام سیاسی نیست؛ بلکه یک فکر و یک مرام است.
مدیر دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت توضیح داد

فواید روزه‌داری چیست؟

احمد اسماعیل‌زاده، مدیر دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت با بیان اینکه برخی از افراد مبتلا به دیابت هستند و انسولین تزریق می‌کنند و نیز افرادی که دارو‌های مکرر می‌خورند، نباید روزه بگیرند، می‌گوید که براساس شواهد علمی، اثرات مفید روزه‌داری بر سلامت در مطالعات متعددی کاملا به اثبات رسیده است.

مرجانه گلچین از بازیگری خداحافظی کرد؛ «تصمیم سخت پس از ۴۶ سال»

مرجانه گلچین، بازیگر نام‌آشنای سینما و تلویزیون کشورمان از تصمیم خود برای خداحافظی از دنیای بازیگری خبر داد و گفت: طبیعی است که بعد از ۴۶ سال در یک حرفه کار کردن و به یک باره تصمیم به خداحافظی گرفتن با آن، کار سختی است.
پزشکان می‌گویند

«تنهایی» مرگبارتر از سیگار، الکل و چاقی!

محققان در مطالعه‌ جدیدی نشان می‌دهند که بیشتر سالمندان تحت درمان، تنها هستند و تنهایی برای این افراد حتی از سیگار، الکل و چاقی نیز خطرناک‌تر است.
نذری نباید فقط خوردنی باشد!
افاضات اضافه

نذری نباید فقط خوردنی باشد!

این هفته پویشی به نام «نوسرباز» که پیشنهاد یکی از نسوان بوده تا هر خانواده یک اولاد نذری به دنیا بیاورد، مورد توجه عوام الملک قرار گرفته است.
این مقبره زندگی ۴۳۰۰ سال پیش را به تصویر می‌کشد

کشف مقبره مصری با نقاشی‌های خیره‌کننده

باستان‌شناسان در مصر مقبره‌ای ۴۳۰۰ ساله با نقاشی‌های دیواری قابل توجهی را کشف کردند که زندگی روزمره را به تصویر می‌کشد.
آماری عجیب که سازمان ملل اعلام کرد

روزانه یک میلیارد وعده غذایی دور ریخته می‌شود

در شرایطی که گفته می‌شود میلیون‌ها نفر در سراسر جهان از گرسنگی رنج می‌برند، سازمان ملل می‌گوید که در سال ۲۰۲۲ در سراسر جهان، روزانه معادل یک میلیارد وعده غذایی دور ریخته شده است.