پولدار شدن مجازی؛ خوابی که تعبیر نمی‌شود
نگاهی به سایت‌های داخلی و خارجی شرط‌بندی فوتبال

پولدار شدن مجازی؛ خوابی که تعبیر نمی‌شود

پلیس فتا چندین بار از شناسایی و تعطیلی وب‌سایت‌های مربوط به قمار و شرط‌بندی خبر داده است. به گفته کمال هادیافر رئیس‌پلیس فتا در مدت یک سال ۳۰۰ سایت قمار و شرط‌بندی شناسایی و گردانندگان آنها دستگیر شده‌‌اند. جرم همه این سایت‌ها کلاهبرداری است؛ اتفاقی که بسیاری از مال‌باخته‌ها و بازنده‌های شرط‌بندی را در نهایت مجبور به شکایت می‌کند.
رنج‌نامه مادر یک دانش‌آموز در مجتمع آموزشی دکتر معین                 
آیا ماجرای جنجالی ناظم خاطی در یک مدرسه غرب تهران را از این زاویه هم دیده‌اید؟

رنج‌نامه مادر یک دانش‌آموز در مجتمع آموزشی دکتر معین                 

فضای مجازی و شایعات فراوان به یک باره همه ۴۰۰ و اندی دانش‌آموز، خانواده های‌شان، دبیران باشرف و خوشنام، کادر محترم مدرسه که سال‌ها زحمت کشیده‌اند و نام نیک مدرسه را  نابود می‌کنند. دانش‌آموزان تمام مقاطع با استرس نظاره‌گرند و از ترس خبرنگار و فضای امنیتی که در مدرسه ایجاد شده، خانه‌نشین می‌شوند.
بررسی ابعاد روان‌شناسانه آزار جنسی اخیر دانش‌آموزان در تهران
رئیس انجمن علمی روانپزشکان: ۹۰ درصد آزار جنسی کودکان توسط خانواده، بستگان، دوستان و آشنایان رخ می‌دهد

بررسی ابعاد روان‌شناسانه آزار جنسی اخیر دانش‌آموزان در تهران

پدیده کودک‌آزاری در همه دنیا وجود دارد اما در نقاط دیگر دنیا برای آن راهکار اندیشیده شده است، آگاهی‌ها بالا برده شده و قوانین لازم در رابطه با کودکان و آموزش‌های خودمراقبتی وجود دارد. این راهکارهایی است که می‌تواند شیوع را کاهش دهد و اگر اتفاقی نیفتد، میزان آسیب بعد از آن کاهش می‌یابد.
اعتراض به مستقل نبودن ستاد مبارزه با مواد مخدر
فداحسین مالکی، دبیرکل سابق ستاد مبارزه با مواد مخدر در گفتگو با دیدارنیوز مطرح کرد:

اعتراض به مستقل نبودن ستاد مبارزه با مواد مخدر

دکتر فداحسین مالکی، دبیرکل اسبق ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور در گفتگو با دیدارنیوز اعلام کرد ورود ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور در زیر مجموعه وزارت کشور اشتباهی بود که در دولت احمدی‌نژاد ایجاد شد و همچنان ادامه دارد.
فقر، علت مهاجرت معکوس شهری‌ها به حاشیه
یک فعال حوزه آسیب‌های اجتماعی از سکونت یک چهارم جمعیت کشور در بافتهای ناکارآمد می‌گوید

فقر، علت مهاجرت معکوس شهری‌ها به حاشیه

بسیاری از افراد گمان می‌کنند که اکثر حاشیه‌نشین‌ها از سمت روستاها به مناطق حاشیه شهرها آمده‌اند، در حالی که فقر شهری امروزه یکی از مهم‌ترین دلایل مهاجرت افراد از داخل شهر به حاشیه شهر به شمار می آید.
ساقی‌ها به مدرسه می‌روند!؟
سال گذشته حدود ۲ تن مواد مخدر در حاشیه مدارس کشف شد

ساقی‌ها به مدرسه می‌روند!؟

۱۹۰۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف شده از حاشیه مدارس را در نگاه اول وقتی در مقابل ۸۱۰ تن کشفیات انواع مواد مخدر و روانگردان در سال گذشته قرار دادیم، رقم چشمگیری به نظر نمی‌رسید، اما وقتی افشار چند بار تاکید کرد که این یک تن و ۹۰۰ کیلوگرم، از خرده‌فروش‌ها و به صورت یک گرم یک گرم کشف شده، نگاه‌ها را متوجه خطری کرد که جمعیت دانش‌آموزی کشور را تهدید می‌کند.