هواشناسی ایران

هشدار خسارت به کشاورزان ۱۲ استان

سازمان هواشناسی با صدور هشدار فعالیت سامانه بارشی به همراه ناپایداری‌های محلی در ۱۲ استان طی امروز و فردا از احتمال سیلاب و خسارت به کشاورزان خبر داد.
درویش، فعال محیط زیست خبر داد

افزایش درخواست‌ها برای برکناری «زاکانی»/ ادبیات شهردار به شدت توهین‌آمیز است

محمد درویش، فعال محیط زیست، درباره کارزار برکناری زاکانی، شهردار پرحاشیه تهران گفت: کارزار به بیش از ۱۵۰ هزار نفر امضا رسیده و با سرعت در حال افزایش است. ریشه‌ این کارزار به اسفند سال گذشته برمی گردد. زمانی‌که شهرداری اعلام کرد در پارک قیطریه خواهان ساخت یک مسجد است و چندین درخت کهنسال در آن قرار داشت. ادبیات زاکانی به شدت توهین‌آمیز است و به مردم توجه نمی‌کند و به آن‌ها اتهام می‌زند. رفتار او در انتخابات و مرخصی از شهرداری برای تبلیغ جلیلی نیز شهروندان را بیشتر آزرده کرد.
انقلابیون ۵۷ فهم درستی از اقتصاد نداشتند/ حضور مطالبه گرانه مردم هم به نفع پزشکیان و هم نظام است/ اینکه کسی بگوید عضو حزب و تشکلی نیست افتخار ندارد
در هفتمین برنامه دیدار اندیشه با دکتر محمد رضا یوسفی اقتصاددان و استاد دانشگاه و حوزه مطرح شد:

انقلابیون ۵۷ فهم درستی از اقتصاد نداشتند/ حضور مطالبه گرانه مردم هم به نفع پزشکیان و هم نظام است/ اینکه کسی بگوید عضو حزب و تشکلی نیست افتخار ندارد

با حجت‌الاسلام محمدرضا یوسفی اقتصاددان و استاد دانشگاه و حوزه در هفتمین برنامه دیدار اندیشه در خصوص امکان یا امتناع اقتصاد اسلامی گفت‌وگو کردیم.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش خبر داد

اعلام نتایج امتحانات نهایی پایه دوازدهم از امروز

مهدی کاظمی، معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش از اعلام نتایج امتحانات نهایی پایه دوازدهم از ساعت ۱۴ امروز و نتایج دهم و یازدهمی‌ها در اسرع وقت خبر داد.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد

برای پرداخت «حقوق» نیازی به استقراض نداریم

میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون، برای پرداخت حقوق و مستمری، ۵۵ هزار میلیارد تومان پرداخت می‌کنیم و یک ریال از نظام بانکی استقراض نکردیم. اساسا ما نیازی برای استقراض نداریم. استقراضی که برای انجام کار‌های روزمرگی اتفاق می‌افتاد، آینده‌سوزی و آینده‌خواری بود.

هواشناسی ایران؛ جو آرام تا ۵ روز آینده

سازمان هواشناسی از جو آرام و پایدار تا ۵ روز آینده در اکثر مناطق کشور خبر داد و اعلام کرد: رگبار پراکنده طی امروز (شنبه) و فردا در ۷ استان از جمله تهران پیش بینی می‌شود.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش پاسخ داد

چرا در برخی مدارس غیردولتی شیر رایگان توزیع نشد؟

احمد محمودزاده، رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش گفت: در طرح توزیع شیر گاهی طعم شیر به مذاق تعدادی از دانش‌آموزان نیست مثلا در روستاها، شیر در دسترس و طبیعی‌تر است به همین دلیل مقداری از سهمیه در نظر گرفته شده عودت می‌خورد و این دلیلی از جهت توزیع نشدن شیر در مدارس غیردولتی نیست.