امکان اعتراض به سئوالات آزمون

کلید اولیه کنکور فردا منتشر می‌شود

نتایج اولیه نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳ فردا (چهارشنبه ۲۷ تیر) بر روی سایت سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام اموزش کشور منتشر خواهد شد.
هواشناسی ایران

رعدوبرق و وزش باد شدید؛ اردبیل ۱۱ درجه، اهواز ۴۹

صادق ضیاییان، رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید موقت در برخی استان‌های کشور خبر داد و گفت: طی فردا و پس فردا اردبیل با کمینه ۱۱ درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه دمای ۴۸ و ۴۹ درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.
آسیب شناسی مناسک حسینی
دیدگاه محمد منصورنژاد، پژوهشگر دینی درباره مناسک حسینی

آسیب شناسی مناسک حسینی

محمد منصورنژاد، محقق و دین پژوه در یادداشتی تحلیلی، مناسک و عزاداری محرم را مورد آسیب‌شناسی قرار داده است.

رگبار و وزش باد شدید در چند استان

با اعلام رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، رگبار، وزش باد شدید موقت و گرد و خاک در برخی استان‌ها پیش بینی می‌شود.
رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت اعلام کرد

مبارزه با پشه آئدس در ۸۷ نقطه کشور

شهنام عرشی، رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت گفت: هم اکنون مبارزه با پشه آئدس حداقل در ۸۷ نقطه کشور در حال انجام است و ۴۰ شهر ایران درگیر پشه آئدس هستند. پشه آئدس چهار بیماری تب دانگ، تب زرد، چیکونگونیا و زیکا را ایجاد می‌کند که در حال حاضر هیچ کدام از این بیماری‌ها واکسن و درمان قطعی ندارند.
رئیس پلیس فتای تهران مطرح کرد

هشدار درباره پیامک‌های جعلی جریمه رانندگی

سرهنگ داود معظمی گودرزی، رئیس پلیس فتای تهران بزرگ نسبت به کلاهبرداری از مردم در پوشش پیامک جعلی جریمه راهور هشدار داد و گفت: اخیرا پیامکی جعلی با عنوان جریمه پلیس راهور برای برخی از رانندگان ارسال شده است که در آن از شهروندان خواسته شده تا برای پیگیری موضوع وارد لینک درج شده در انتهای پیامک شوند.