عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس مطرح کرد

توضیحات «صادق مالواجرد» قابل قبول بود

علی کشوری، عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس درباره حضور فرزانه صادق مالواجرد، وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی در این کمیسیون گفت: در جلسه کمیسیون اصل نود درباره دغدغه‌ها و مشکلات مردم با صادق مالواجرد صحبت کردیم و نظرات ایشان را درباره حوزه‌های زیرساختی و زیربنایی جویا شدیم که توضیحات قابل‌قبولی ارائه کرد.
در موافقت با برنامه‌های پیشنهادی وزیر ارتباطات مطرح شد

رضایی‌کوچی: وزیر پیشنهادی جز ۲ درصد دانشمندان برتر هوش مصنوعی جهان است

محمدرضا رضایی‌کوچی، رئیس کمیسیون عمران مجلس می‌گوید ستار هاشمی، وزیر پیشنهادی ارتباطات یکی از ۱۰ متفکر برتر هوش مصنوعی در کشور و در زمره ۲ درصد از دانشمندان برتر جهان است.
از سوی پزشکیان صورت گرفت

ابلاغ قانون اصلاحیه بخشی از قانون بودجه کشور

مسعود پزشکیان، رئیس جمهور «قانون اصلاح تبصره‌های (۶) و (۱۳) قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور» را برای اجرا به سازمان برنامه و بودجه کشور و وزارت امور اقتصادی و دارایی ابلاغ کرد.
باید یقه فیلترشکن‌فروش را بگیریم

رسایی: پزشکیان راهکار بدهد، اینجا جای روضه خواندن نیست

حمید رسایی، نماینده مجلس در مخالفت با گزینه پیشنهادی وزارت ارتباطات گفت: توقع داشتیم پزشکیان برای اجرای سیاست‌های برنامۀ هفتم راهکار بدهد. اینجا جای روضه خواندن نیست، پزشکیان برای اجرایی کردن نهج البلاغه در کشور برنامه بدهد.

وکلای نیلوفر حامدی: هیچ احضاریه‌ای ابلاغ نشده/سوءبرداشت از صحبت‌های «باقی»

پرتو برهانپور و حجت کرمانی، وکلای نیلوفر حامدی خبرهای اخیر در رسانه‌ها درباره لزوم بازگشت این روزنامه‌نگار به زندان را تکذیب و اعلام کردند آنچه در رسانه‌ها منتشر شده، سوءبرداشت از صحبت‌های عمادالدین باقی بوده است.
منت کسانی را خواهیم کشید که دلشان برای این مملکت می‌سوزد

پزشکیان: از «ظریف» به عنوان مشاور استفاده می‌کنم

مسعود پزشکیان، رئیس جمهور در حاشیه حضور در مجلس شورای اسلامی، درباره سطح همکاری ظریف با دولت گفت: از وجود محمدجواد ظریف به عنوان مشاور استفاده خواهیم کرد. ما از هرکسی که در این مملکت تلاش کرده و زحمت کشیده با هر نگاه و باوری استفاده خواهیم کرد و منت کسانی را خواهیم کشید که دلشان برای این مملکت می‌سوزد.

مطهری: مجلس به «ظفرقندی» اعتماد کند

علی مطهری، نایب رئیس مجلس دهم از محمدرضا ظفرقندی، وزیر پیشنهادی دولت چهاردهم برای وزارت بهداشت حمایت کرد و از مجلس خواست که به او رای اعتماد بدهد.
هرچه سریعتر دولت چهاردهم تشکیل شود/ افزایش سرعت اینترنت اولین وظیفه وزیر ارتباطات است
بررسی صلاحیت وزرا؛ موافقان و مخالفان چه گفتند؟

هرچه سریعتر دولت چهاردهم تشکیل شود/ افزایش سرعت اینترنت اولین وظیفه وزیر ارتباطات است

جلسه علنی مجلس با حضور محمد باقر قالیباف و برای بررسی خط مشی و اصول کلی دولت چهاردهم و بررسی برنامه‌ها و صلاحیت ۱۹ وزیر پیشنهادی با حضور مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور برگزار شد. رضا جباری، نماینده مجلس گفت: هرچه سریعتر باید دولت تشکیل شود تا مقداری از مشکلات مردم حل شود. بیکاری، کمبود بهداشت و درمان و مشکلات معیشتی، امروز در کشور وجود دارد.
نمایندگان مخالف و موافق درباره چه چیزی صحبت می‌کنند

انتقاد دو نماینده از ارائه‌نشدن برنامه رئیس‌جمهور به مجلس/ قالیباف پاسخ داد

در جلسه علنی امروز (شنبه)، دو نماینده مجلس در تذکرات جداگانه‌ خود از ارائه نکردن برنامه مشخصی از سوی رئیس جمهور به مجلس شورای اسلامی انتقاد کردند.